Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VPN / Netflix spørgsmål

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt at man via et VPN kan få adgang til den amr. del af Netflix? så Netflix tror at man kommer fra USA ( amr. server )

Nu spørger jeg sikkert dumt her, men kan Netflix ikke se hvilken film du har set når du er logget ind på din konto og dermed godt regne ud at du ikke bør kunne se visse film da du bor i DK. ?

Hvis de kan, er de så ligeglade eller kan de finde på at lukke ens konto?

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror man skal oprette en US konto.

MEN: det er ulovligt at lave en vpn løsning så man kan få adgang til film på det amerikanske markede som ikke er på det danske.

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

e-bil.dk:

Nu spørger jeg sikkert dumt her, men kan Netflix ikke se hvilken film du har set når du er logget ind på din konto og dermed godt regne ud at du ikke bør kunne se visse film da du bor i DK. ?

De kigger på hvilken ip adresse du kommer fra og ud fra det bestemmer hvilket kontinent man hører til.

e-bil.dk:
Hvis de kan, er de så ligeglade eller kan de finde på at lukke ens konto?

Jeg tror absolut ikke de er ligeglade og at de lukker den hvis det bliver kendt.
 

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil sige at hvis man skal gøre det "rigtigt" så skal man ikke bruge sin danske konto, men oprette en amr. konto til det?

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

e-bil.dk:

Det vil sige at hvis man skal gøre det "rigtigt" så skal man ikke bruge sin danske konto, men oprette en amr. konto til det?

Korrekt. Og for at kunne oprette en amerikansk konto skal man komme fra en ip adresse i USA.

Fra København K
Tilmeldt 17. Aug 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Compost Marketing Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Netflix er har det nok sådan at jo mere content brugeren har adgang til, jo større er chancen for at de bliver.

Så de har ingen interesse i at lukke "hullet" jeg bruger selv en VPN til at se Amerikans og Britisk content på både min Computer og iPhone.

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft en amerikansk Netflix konto og udbuddet er stort set det samme som herhjemme.. En samling D-film.

Du kan nemt oprette en account ved at bruge en VPN og der er endda websites som tilbyder du browser gennem dem direkte i den egen browser.. du oprettet blot en konto og så bruger du bare dit danske kreditkort til at betale med. Pretty simple.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Jepsen:

MEN: det er ulovligt at lave en vpn løsning så man kan få adgang til film på det amerikanske markede som ikke er på det danske.

Det eneste som det strider i mod er vel reglerne på selve netflix eller hvad?

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på Viaplay i stedet for, dansk og meget bedre ;)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved, at en del har brugt min guide til at få Netflix i Danmark, der blev skrevet for knap et år siden (for der er affiliate links i :-) ). Metoden er at bruge enten Unblock-US eller HideMyAss til at omgå den geografiske blokering, da du her får en amerikansk IP.

Jeg har siden april kørt med amerikansk Netflix på mit Apple TV derhjemme, og det fungerer så smukt. Udvalget er overlegent kontra det danske og det koster det samme.

Du kan få amerikansk Netflix i Danmark her. Det kan jeg kun anbefale.

Du får selvfølgeligt heller ikke lukket din konto af det. De tjener det samme (sikkert mere ved at du køber i USA).

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)