Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jamen vi prøver lige igen - det ER altså gratis - og vi mener det seriøst.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har udviklet en nyt koncept til markedsføring af fysiske butikker og søger forretninger der vil deltage i at udbrede konceptet mod at få gratis reklame.

Kort fortalt går det ud på at en forretning opretter en annonce (Deal) og  giver min. 5% rabat på normal prisen. Så bliver annoncen ”tilgængelig på brugernes mobiltelefon (iPhone/Android), og man kan vælge at modtage en push notifikation når der er en ny deal.

Brugeren kan via appen se alle de deals der er i en valgfri radius af hvor han/hun befinder sig. Brugeren skal IKKE købe noget på forhånd, men blot vise dealen på telefonen når de køber varen/ydelsen.

Annoncøren skal heller IKKE betale 30% eller mere til udbyderen – det er GRATIS. (Senere kommer det dog til at koste et beskedent beløb)

Det er en rigtig god og smart måde at få kunderne ind i butikken på og de er jo lige i nærheden. J

Du kan tjekke konceptet, oprette din gratis annoncørkonto og dine annoncer her:

http://dealsnearbyyou.com/web/adv/signup.php

Skrive gerne ”Amino” i Reseller feltet, så kan jeg se at I kommer herfra

Bruger appen kan hentes i App Store/Google Play – Link og QR kode finder du her:

http://dealsnearbyyou.com

Har du spørgsmål eller kommentarer står jeg naturligvis til disposition.

Jeg er også interesseret i at lave samarbejde, hvis andre har et lign. koncept eller ideer til videreudvikling ect.

Mvh.

Torben

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:35

Hvis jeg tør sige det, så vil du score langt flere points, hvis du konkret henvender dig til de enkelte butikker.

Afdæk et område ad gangen og kontakt en butik, fordi du føler, at de kan tilbyde noget godt til dit projekt. Forskellen mellem at skyde med spredehagl og målrettet opsøge partnere 

Se evt. hvordan Miinto startede.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 14:53

Hej 

Jeg har lige registeret med vores produkt som er en App, som donwloades på Iphone

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)