Hej amino Vi har nu brugt noget tid på at opdatere vores hjemmeside - og vil gerne høre om i havde nogle forslag til forbedringer? Kort om os: |
Super god ide at kigge på jeres seo
WARNING missing description
Hej amino Vi har nu brugt noget tid på at opdatere vores hjemmeside - og vil gerne høre om i havde nogle forslag til forbedringer? Kort om os: |
I har (stadig) lidt stavefejl hist og pist. Få nogen til at gennemgå teksterne. |
forsiden billedet fylder 1.086,19 KB det er bedste de ikke er meget over 100 kb så folk med langsomme forbindelser også rimeligt hurtigt kan komme ind på siden. få en google maps på kontakt siden derved nemt at se hvor i holder til hvad i tilbyder burde kunne være en forklaring hver undersiden omkring 300 ord http://rentigentofte.dk/produkter/vinduespolering/ jeg synes sådanne her er lige lovlig kortfattet |
Er ikke ligefrem en haj til SEO, kan du kort forklare hvordan jeg gør det? :-) |
Hej, Nu så jeg ikke den gamle side, men synes den er vældig flot og indbydende.. Passer meget godt til jeres produkt. "HVAD VIL VI" linket i bunden virker ikke rigtigt. Måske kunne i få referencer ind på siden - hvem benytter jeres service, måske suppleret med nogle udtalelser.
|
hele din titlen vises på google på din side den er vises 70 tegn på google og desuden ses visse gang mere end 70 tegn da man bruger sådanne her små tegn i l og det har du jo gjort tjek her hvad din side viser AP finder sikkert ud ad på et tidspunkt han bruger ikke det optimale tjek værktøj , der er et google site tjek google meget mere sigende og man husker der vises op til 70 tegn på google |
Mange tak for din feedback! :-) |