Hvis jeg nu får det lavet i Magento, og at det bliver langsomt, vil du så kunne redde mig? Selvfølgelig mod betaling, - men forhåbentlig uden at jeg skal gå fra hus og hjem. ;)
Jeg arbejder kun i Umbraco men selve designeren kan sagtens laves i Javascript som jeg også kan. Men jo - den del kan jeg godt være behjælpelig med enten med vejledning eller kode. Men integrationen til Magento er jeg en båtnakke til.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Det lyder meget uproffesionelt at du har fået en anden shop end du har bedt om. Magento er en god platform, og en costum løsning kan være både dårlige, men den kan også være bedre. Så det er svært at sige hvad du skal holde fast i.
Evt. få en anden til at kigge på løsningen, og lave en vurdering (du siger bare til, jeg vil gerne rådgive ub)
Vi leverer selv en custom løsning, men samtid har vi tidligere arbejdet meget med Magento, så vi kender da fordele og ulemper, samt udfordringer der kan dukke op ved en custom løsning.
Du siger bare til hvis du har brug for lidt hjælp.