De seneste dage har jeg opdaget en pop-up besked på Amino med meddelelsen "ooops" næsten hver gang jeg klikker rundt på siden. Er det noget i andre også oplever? :) |
Ikke for mit vedkommende....
De seneste dage har jeg opdaget en pop-up besked på Amino med meddelelsen "ooops" næsten hver gang jeg klikker rundt på siden. Er det noget i andre også oplever? :) |
Kristian Ole Rørbye
Ikke for mit vedkommende.... |
Det har jeg også oplevet. Især når jeg er gået til forsiden. |
|
Kristian Ole Rørbye
Hej Kristian Jeg kan ikke reproducere fejlen. Kan jeg få dig til at gøre følgende: 1. I Chrome klik F12. Herved åbnes developer området nederst i browseren. 2. Klikke på Console i developer området: http://screencast.com/t/IjHxBbeAOx 3. Når du får pop uppen se hvad der står i "console" og send det til mig på jacob@amino.dk Tak! |
Hej Martin, Jeg synes ikke at han skal slette cookie? :) - Cookie er en aktiv deltager på forumment, og alle hans indlæg er af en høj kvalitet... Hov vent.. Det er slet ikke ham du mener? :) Cookies.. Right.. slet dem...! hehehe Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
go humor HAHAHAHAH |