Kære Aminoer, Jeg har læst en del indlæg om SEO osv her på Amino, og må bare konstatere at det er ikke hvad jeg skal bruge mit krudt på - det er I mange der er meget dygtigere til end jeg :-) I stedet vil jeg hellere stille følgende spørgsmål: Hvem kan hjælpe med at skaffe relevante unikke besøgende og konverteringer på vores site www.meditshop.dk så vi kan øge vort salg af kurser, bøger, software, og ydelser af denne kanal? Jeg er altid taknemmelig for et godt råd, men søger hellere een der mod betaling kan varetage opgaven. Synes f.eks. det kunne være sjovt at se hvad der kan gøres for 1-2.000,- om måneden - resultaterne kommer jo til at tale for sig selv, og er de tilfredsstillende er det jo bare at gange indsatsen op.. Baggrunden for www.meditshop.dk er, at vi siden år 2000 har drevet konsulentvirksomhed, forlag, kursusvirksomhed, it-virksomhed m.v. indenfor mediegrafisk produktion og publicering, og solgt vores ydelser gennem personligt salg. Med www.meditshop.dk ønsker vi at etablere en fælles online salgs- og marketingplatform for vores produkter/ydelser. Håber at finde een her på Amino, der vil være med til at give vores shop et boost :-) Bedste hilsner, Klavs Holm |
Hej Klavs,
Jeg tror desværre, du er nødt til at grave noget dybere i lommerne, hvis du vil se nogle resultater.
Du er i en hård branche SEO-mæssigt, og for et par tusind kroner får du ikke ret mange timer hos de folk, der har evnerne til at forbedre jeres placeringer nævneværdigt. Der bør derudover også bruges en del tid på konverteringsoptimeringen, da SEO-pengene ellers i vidt omfang vil være spildt.
Du vil med meget stor sandsynlighed få langt mere ud af at tage skridtet for alvor, selvom der ryger et nul på fakturaen. Du risikerer let at spilde dine penge ved at køre den skrabede model, og med jeres kursuspriser vil en dygtig SEO-konsulent hurtigt tjene sig hjem.
Du får også lige et enkelt godt råd med på vejen: Gør din Tilmeld-knap MEGET større og MEGET mere tydelig! ;)