Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Euroline service- eller mangel på samme

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminos

Har købt en webshop for 4 mrd siden hvor jeg bruger euroline.

Fik efter noget tid mails fra personer som havde fået trukket penge uden at kende os.

Snakker med euroline om hvad jeg skal gøre og bliver af hende jeg snakker med anbefalet at bruge 3D secure for det er 100 % sikkert og så kan jeg sove trykt om natten. Som den pessimist jeg er spørg jeg flere gange for at være sikker og hun gentager gladeligt samme svar. hun nævner på et tidspunkt fraug fighter men siger lidt efter at det er lige meget for mig nu jeg har 3D secure.

Jeg var faktisk utroligt glad, mistede en del ordre men vidste at det der kom skulle jeg ikke være nervøs for, lidt over 1 mrd senere for jeg en chargeback og tænker det er en fejl.
Jeg ringer til euroline- pludselig kommer hun i tanke om at 3Dsecure ikke dækker alt og hun siger jeg skal slå alt fra til vi finder ud af hvad der er sket.
Det gør jeg og for sat fraug fighter op.
Køre til deres kontor for at snakke med hende og hun har utrolig dårlig samvigtighed, undskylder sindsygt mange gange, der er ikke det hun ikke vil gøre og vil undersøge hvor meget hun kan dække.
2 dage efter begynder hun at trække i land og prøver at kaste den over på mig.
Dagen efter er hun langtids sygemeldt, fanger hende på sms.

Chargbacks vælter nu ind dagligt, for fat i en anden fra euroline som sender mig en opgørelse over mulige chargeback så jeg ved hvad jeg kan frygte. Skriver god bedring til hende og at vi må tales på et senere tidspunkt når hun er blevet frisk og jeg ved hvor meget det drejer sig om.

20000 kr senere tynder det ud i daglige chargebacks og det er ved at være tid til at kontakte hende for at finde en løsning hun har selv sagt at hun vil hjælpe men ikke gider miste sit job, forstår jeg godt er heller ikke min interesse.

Har brug for at få luftet mine tanker, hvad gør jeg bedst, hvad kan jeg gøre og hvad ville du gøre ?

Mange tak,

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 00:34
Hej Olina,

Jeg ville prøve med en anden spiller på markedet? :) - Eurolines er langtfra de eneste der tilbyder den service...

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 00:54
Mehmet Aslan:
Hej Olina,

Jeg ville prøve med en anden spiller på markedet? :) - Eurolines er langtfra de eneste der tilbyder den service...

Vh. Mehmet

Det ved jeg godt, men syntes bare ikke det kan være rigtigt at man kan give så elendig support med så stort tab til følge og så bare glide uden om.

Hun kører den over på jeg selv skulle have undersøgt det, men så er hendes arbejde jo overflødigt, ringer til nogen som jeg tror- og selv siger de er eksperter på lige præcis det her. Så stoler man jo på det.

Har du fået skiftet bremer hos din mekaniker kører du jo ikke hjem i garagen og skiler bilen ad og tjekker om det er rigtigt, man går ud fra det er iorden.
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 01:26
Hej Olina,

Du har ret i det sidste... Men hvor længe kan du/firmaet overleve med sådan en fejl, hvis det bliver ved med at køre videre på samme måde? :) du har krav på bedste support/bremser... Men hvis det af en eller anden årsag ikke er muligt for dem at levere hvad du har krav på, så finder du vel en anden der kan? :) - om ikke andet så bare for en periode...?

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)