Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger logo som dette:

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino'er.

Jeg søger et et logo der skal ligne noget alá dette vedhæftede billede, men jeg skal uden om alle rettigheder, så jeg ikke kan blive hevet ned og betale store summer.

Logo skal bruges til brodering på tøj.
Der vil selvfølgelig blive betalt en sum penge for det.

Mvh.
Oliver 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 21:23

Jeg kunne godt hjælpe dig.

Hvis du kontakter mig på kasper@ehandballmanager.com

Mvh
Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 23:17
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 23:24

Hey Oliver,

Godt nok synes jeg ikke at du skal gøre det, men du kan altså også prøve med www.fiverr.com - Hvis alt andet fejler? :)

- Du skal dog i første omgang prøve Kasper, eller en freelancer af først synes jeg? :) Lad os holde opgaverne indenfor landets grænser, så vidt det er muligt! :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Nykøbing M
Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Svane broderi Skrevet kl. 13:58
Hej Gorju.

Hvis det skal være forskelligt fra det du har sat på her på Amino.

Kan jeg godt komme med forslag.

Men jeg er holdt op med at arbejde gratis.

Så for at få udarbejdet et tilsvarende logo som det du har sat på her vil det komme til at koste 450,00 kr. I timen.
+ moms.
Hvis jeg får ordren som skal være 3 gange størrer end fil fremstilling vil fremstillings prisen blive fratrukket din regning.

Svane broderi
Algade 21 st. mf.
7900 Nykøbing M
mobil. 2015 5028

Venlig hilsen
Maj-Britt Svane

Det er farligt at leve, Det dør man af. Ingen har overlevet så vidt jeg ved.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først et par gode råd:

• Ikke for mange farver. Et godt logo skal i princippet fungere ligeså godt i sort som med farver. Det har en betydning, hvis du f.eks. på et tidspunkt skal have lavet specialtryk, f.eks. på lightere, kuglepenne mv. Jeg plejer at anbefale 2 - og max 3 farver.
  • Når du vælger leverandør så vælg en, der laver det som vektoriseret. Der er mange, der mener det er fint nok med Photoshop, men det er det altså ikke godt nok efter min mening, hvis man bare har en smule seriøse intentioner med ens forretning.
    Forskellen er, at med et logo i vektor er, er du fremtidssikret. Dvs. at den kan bruges til ALT. F.eks. hvis du på et tidspunkt også ønsker tryk, banner, kuglepenne etc. etc., så har du vektorfilen. Hvilket jo netop er vigtigt, når du skal bruge det til tøj

Dernæst så vil jeg skamløst anbefale mig selv.

Normalt tager jeg kr. 1000,- (ex. moms) for et standardlogo, men Amino´er får 50%.

*Alle de rettelser der skal til for at du bliver HELT tilfreds. Du skal jo forhåbentlig regne med, at skulle kigge på det i mange år, så hellere bruge tiden i første omgang.

* Laves vektoriseret, dvs. det kan bruges til ALT

* Leveres i alle de filformater og størrelser du ønsker

*Sidst, men vel ikke mindst: No cure no pay, hvilket betyder, at skulle jeg mod forventning, ikke kunne levere nogle oplæg, der kan tilfredsstille dig skal du intet betale. Jeg har så brugt nogle timer, men til gengæld har jeg jo så heller ikke været dygtig nok til at fange dine signaler. Så dropper vi det bare, jeg går i skammekrogen og vi er lige gode venner af den grund.

Du kan læse lidt mere HER og se nogle få eksempler HER

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Jannie Andersen Skrevet kl. 14:19

Jeg vil anbefale Brian fra bannerprint, han har lavet mit logo, du kan se det på www.haandlavedesmykker.dk. Supper kreativ og god service.

mvh Jannie

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:37

Jannie Andersen:

Jeg vil anbefale Brian fra bannerprint, han har lavet mit logo, du kan se det på www.haandlavedesmykker.dk. Supper kreativ og god service.

mvh Jannie

Hej Jannie,

tak for anbefalingen. Yes 

Rigtig glad for, at du stadig kan lide den løsning vi fik lavet til dig.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 02:19

Nuj, hvor har jeg læst dit copy/paste mange gange nu, Brian :)

Der er ikke noget forkert i det du skriver, men måske skal dine kopierede gode råd skrives privat :)

Rigtig god aften :)

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:53

David Metzon:
Der er ikke noget forkert i det du skriver

Dejligt at høre. Synes jeg også er vigtige ting, især for nye iværksættere, der har masser af andre ting at forholde sig til.

David Metzon:
men måske skal dine kopierede gode råd skrives privat :)

Hvorfor, når det kan andre komme andre tilgode?

Men da stolt over du læser mine indlæg igennem hver gang, selvom jeg synes dit indlæg er virkelig uinteressant og ikke mindst tråden da ganske uvedkommende...

Jeg håber ikke det er fordi du er bitter over, at jeg ønsker at hjælpe nye iværksættere med et produkt til en, indrømmet, alt for lav pris, ligesom der var nogle der også hjalp mig, da jeg startede i sin tid...?!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)