Tænkte bare studerende ofte først kommer til at tænke på backup når det er for sent, også lidt det du nævner, derfor ville vi gerne gøre det billigt for dem.
BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup
25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk
Jeg giver 300 kr. Om året for 25 gb backup plads hos Norton Antivirus, hvilket jeg syntes er en foprnuftig pris.
Professionel tekstforfatter. Vil du indgå et længere samarbejde, tilbyder jeg at skrive 10 gratis tekster inden vi begynder, så du kan bedømme kvaliteten.
Du bliver nød til at markedsføre med ordet "gratis" det kunne være et tilbud der matchede dropbox eller overgå det. For at få fat på de studerende.
Problemet ved dette er, at vi i så tilfælde ikke tjener noget på det, hvilket naturligvis er det vi håber på at kunne.
I må lave en eller anden strategi for hvordan i vil tjene penge på de studerende og tror især man skal tænke meget langsigtet. Hvis Dropbox kan så burde i også :-)
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Du bliver nød til at markedsføre med ordet "gratis" det kunne være et tilbud der matchede dropbox eller overgå det. For at få fat på de studerende.
Problemet ved dette er, at vi i så tilfælde ikke tjener noget på det, hvilket naturligvis er det vi håber på at kunne.
I må lave en eller anden strategi for hvordan i vil tjene penge på de studerende og tror især man skal tænke meget langsigtet. Hvis Dropbox kan så burde i også :-)
Det kan du have ret i og det kunne være fedt, hvis man kunne blive større end Dropbox på det marked, men tror desværre ikke lige vi har mulighed for det, men ja helt klart noget vi skal have tænkt over. Dropbox har jo også meget høje priser lige så snart man skal betale, men det er dette de tjener på.
De kan fx tage 15K om året for en firmaaftale, som vi måske tager 7K for om året...
Det jeg mest undre mig, når jeg besøger jeres website er hvordan det fungere. Er det ala dropbox med en mappe, der automatisk synkronisere det hele eller? Det fremgår hvert fald ikke tydeligt, hvis overhovedet, kan ik findet det...Få lavet en infographic video, det er nok det bedste salgsmiddel på nettet for SAAS.
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Ja ok også noget vi meget gerne vil have lavet ;-)
Men Backupdelen fungere på den måde du bare vælger hvilke mapper der skal laves backup af og så synkroniseres disse i hele tiden. Så du skal ikke lægge dine filer ind i en bestemt mappe.
Vores Briefcase løsning minder mere om Dropbox, men man vælger stadig bare hvilke filer der skal lægge i Briefcase, så man slipper for at skulle lægge dem ind i en bestemt mappe. På den måde kan man beholde hele den gamle mappeorden.
Derudover har Briefcase også den fordel at du ikke behøves have dine filer liggende på din computer, men at du kan nøjes med udelukkende at have dem liggende på Briefcase.
er dropbox ikke gratis de enkel steder jeg tjekket kostet det ikke noget http://www.itkurser.net/index.php?/Om-IBC/IT-tips/dropbox-en-gratis-online-harddisk.html
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows