Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backup til de studerende - hvad vil de give?

Side 2 ud af 7 (65 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt at Dropbox pt har en kampagne som giver 8-25gb extra i 2 år.
Jeg er selv studerende og har en dropbox pt på 40 GB. Jeg benytter 10% af den.

I mine øjne er Dropbox din største konkurrent.
Tilbyd studerende en gratis løsning på 500mb-1gb og lad dem så betale for at opgradere den.
Nu kender jeg ikke din løsning, men du er oppe imod mange store spillere på verdensplan som kører med avanceret software. Hvis ikke dit eget software spiller 100%, så bliver du valgt fra.

Jeg har selv sagt pænt nej tak til gratis 50GB plads hos box.com, netop fordi deres software ikke noget skidt.

 iPhone 6

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 19:54

Hvad faar dig til at tro at de studerende ikke har backup? Alle de studerende jeg kender har da en backup af alt det de selv har lavet. Primaert via Drop Box. (Det er jo mest tekst, saa det fylder ikke mere end de 2GB man faar gratis).

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 19:56

Tror også mere Jeppe mener Backup af hele sin harddisk, altså ikke kun dokumenter man selv smider på dropbox ;) 

- Ikke sandt? 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:58

Jeg har som studerende 25 gb hos Dropbox gratis, fordi jeg har inviteret en del venner, og har registreret mig som studerende. Ikke helt nok til hele harddisken, men hos Skydrive har jeg 57 gb til ca 150 kr om året og det dækker alle mine billeder. Så samlet har backup af alle dokumenter, billeder og videoer, det er godt nok til mig.