Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du web udvikler/designer? - Så har vi job til dig!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vi, i den kommende tid og fremefter, vil have mange arbejdsopgaver inden for udvikling og fuldførelse af alt fra logo design til fuldt funktionelle hjemmesider (fra simple til alt inkluderet), søger vi web designer og udviklere!

Vi har allerede en bred vifte vi samarbejder med, men efterspørgslen vokser og vokser. Derfor kan vi tilbyde:

1. Dagligt arbejde - allerede nu har vi arbejde klart!

2. Dit eget arbejdsmiljø - du arbejder fra din egen lokation.

3. Vi håndtere alt kommunikation - med andre ord, skal du bare lave det du er god til, mens vi tager os af det kedelige.

4. Godt belønnet arbejde, med mulighed for "bonus" alt efter hvor effektiv du er.

5. Vi deler alt 50/50 med dig, og procenterne kan kun stige i din fordel.

Vi ønsker af dig:

1. At du er fleksibel. Vi sender arbejde så snart vi selv modtager og klassificere arbejdet.

2. Er loyal. Når et arbejde er igangsat, har vi brug for at det bliver fuldført.

Lyder det som noget for dig? Så kontakt os og skriv lidt om dig selv og dine kvalifikationer og eventuelle referencer. 

Vi glæder os til at høre fra dig! - På: webudviklerne@live.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34

Hej,

Det lyder rigtig spændende, og er interesseret i at høre mere.
Du er velkommen til at kontakte mig på 40 60 62 23.

I mellem tiden er du velkommen til at kigge forbi min side: http://www.nilspedersen.dk/cases og linkedin profil for yderligere referencer.

Jeg ser frem til at høre fra dig,

Med venlig hilsen
Nils Pedersen 

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 13:50

Jeg har også smidt en mail afsted til jer.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 13:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er også noget vi er villige til at hjælpe med. Dog synes jeg det er lidt suspekt at kontakte jer på en @live.com email? Har i en hjemmeside eller noget?

Hvordan bliver betaling håndteret? Først når alt er leveret, eller upfront eller?

Mvh. Daniel

Tilmeldt 22. Oct 12
Skrevet kl. 14:16

Tak for interessen, det lyder rigtigt godt!

Der er selvfølgelig forståelse for at en @live.com email ikke virker så proffesionelt igen. Årsagen er at vi først for nyligt er blevet organiserede. Vores hjemmeside er ligeledes under bearbejdning og skulle gerne være oppe at køre om under en uge, hvorefter vi også vil få en der tilhørende email adresse.

Betaling foregår typisk på følgende måde:

1. Kundes krav matches med udviklers kompetence, hvorefter kunden overfører penge til vores firma. 

2. Efter fuldførelse og godkendelse af projekt, frigives kundens honarer til udvikler.

(3.) Dog foregår det typisk i god tro, da vi har loyale udviklere. Altså hvor udvikler modtager 50% af betaling ved opstart af projekt og 50% ved fuldførelse. (Igen, dette sker ved folk vi har tillid til gennem erfaring)

Jeg håber det hjælper med dine spørgsmål. Du/I er mere end velkomne til at sende en email med dine/jeres egenskaber inden for udvikling og design, så vi kan matche arbejdsopgaver, og sætte dig/Jer igang hurtigst muligt.

Tak.

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 14:44

Har sendt dig en PM.

Kan uden tvivl klare de opgaver du/i måtte have.

Tilmeldt 22. Oct 12
Skrevet kl. 14:56

Tak for alle henvendelserne. 

Vi er altid interesserede i flere kontakter, og vil snart igen søge flere web udviklere/designere, men har dog midlertidigt fundet dem vi søgte. Føl dig fri til alligevel at skrive en kommentar her til tråden, og vi vil prøve at vende tilbage hurtigst muligt.

Tak! 

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 21:43

Har i fået jeres side op at køre?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)