Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

netauktion og markedsføring?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle I dette fremragende forum.

Jeg starter i efteråret en netauktion (og netbutik) med alt hvad hus og have kunne have brug for. Altså en auktion som henvender sig hovedsageligt til personer med egen bolig. 

Jeg har derfor brug for gode (og billige) ideer til markedsføring, som kan give mig masser :-) af brugere. Jeg har selv tænkt på idenyt (hus og have), især deres netudgave.

Men... andre forslag der kan nå landet rundt og ramme min målgruppe?, vil jeg meget gerne høre om. 

Jeg har i budgettet afsat 100.000 kr til markedsføring de første 12 mdr. 

Tillæg: Hvis nogle skulle have en genial ide til hvad en sådan netauktion kunne hedde, må I meget gerne sende mig et forslag eller to til min private postkasse.....

KLM

Kenneth Madsen http:/www.dubuy.dk

Fra Herning
Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 20:24
Er der da slet ingen der har gode ideer?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:46
Målrettet markedsføring i Google AdWords på udvalgte produkter, hvor du mener du står stærkt på markedet, er det det som vil give den bedste bundlinie på kort sigt. Vi har stor erfaring fra optimering af sådanne kampagner for lignende typer sites. Jeg vil meget anbefale at du i samme forbindelse får opsat og optimeret specielle landing pages til dine kampagner, og måler effekten af dem.

Du er i et marked med en stærkt stigende konkurrence, og der skal derfor optimeres meget kraftigt på alle fronter for at få det til at hænge sammen.

100.000 kroner pr. år er ikke ret meget i markedet. Mange konkurrenter bruger væsentligt mere - om måneden. Alene på Google AdWords kan du let brænde de 100k af på 14 dage. Så jeg vil anbfelae, at du zoomer ind på de få ting du er allerbedst til - bedst, og mest profitabel.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 21:14
Hej Kenneth

Nu er en ting markedsføring hvilket jo som oftest koster kassen som Mikkel DeMib også skriver. Men hvad med at lave noget PR, det er gratis og meget troværdig reklame!

Hvis du føler du mestrer at udtrykke dig på skrift, så skriv en pressemeddelelse og hvis du helst vil undgå at skrive den selv, så få en prof. til det. Vi er nogle stykker herinde på Amino som tilbyder at skrive pressemeddelelser. Kort fortalt, så send den sammen med nogle gode billeder til diverse relevante medier som f.eks have- og bolig magasiner og lign.

Jeg tænker egentlig på at skrive en "Gør det selv - pressemeddelelser" artikel her på Amino, men har ikke fået gjort det endnu, men jeg vil gerne gratis og uforpligtende ta´en telefon samtale med dig, hvor jeg kan fortælle og give dig nogle råd om at skrive pressemedddelelser, hvis du er interesseret?

Du kan skrive til mig på jm@ivaerksaetter-pr.dk hvis du synes det var noget.

mvh

Jean-michel Clemmensen

www.ivaerksaetter-pr.dk

PR for iværksættere

Fra Herning
Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 22:02
Hej Jean-michel

Det lyder vældig interessant, og jeg tror da at jeg vil kontakte dig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)