Jeg har på min egen side lavet og fået lavet en del seo. Det har resulteret i en masse virkelig gode placeringer.
Jeg ligger pga den seo der er blevet lavet blandt andet nummer 1 på følgende søgninger i google. privatlån lån penge nu lån uden sikkerhed nemme lån og ca 50 andre søgninger. Det er alle søgninger med meget trafik og meget konkurrence. Ud over det ligger jeg og kæmper med store firmaer som ekspressbank, mybanker og diverse andre banker og lånefirmaer. Jeg slår dog dem alle sammen. Jeg vil dog gerne stå endnu stærkere, og være nummer 1 på endnu flere søgeord. Jeg går derfor snart igang igen med en større seo offensiv mod mine konkurrenter. I den forbindelse tænkte jeg at der måske var andre som gerne ville have samme tur. Jeg søger derfor max 5 personer (ikke flere pladser end dette) som gerne vil være med. Disse personer søges udelukkende fordi det vil lette mine (og dine) økonomiske udgifter i forbindelse med dette hvis vi er flere om det. Din pris 3500,- Normalpris: 8000,- Som du kan se på mine personlige resultater er det noget der virker, og som du kan se på prisen så er den lav og noget alle kan spise. Bemærk at prisen kun kan lade sig gøre hvis vi er 5, og bemærk at jeg selv smider et større beløb end andre i gruppen. Bemærk også at dette er et engangstilbud. Ønsker du mere information omkring tilbudet så send mig en privat besked her på amino. Jeg vil ikke svare på spørgsmål i denne tråd, så vil du spørge om noget så skriv til mig privat. |
Vil lige sige som opdaterende kommentar at jeg på intet tidpunkt har været ramt af panda eller penguin updates, og jeg forventer at det bliver ved på den måde. Der laves omfattende kvalitetsarbejde, og da jeg også modtager dette på min egen side ønsker jeg selvfølgelig kun det bedste resuultat på lang sigt.
Jeg vælger til hver en tid kvalitet frem for kvantitet.