Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CVR - reklamebeskyttet

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er der så mange virksomheder (telefonsælgere) der er ligeglade med, at man har reklamebeskyttet sit CVR-nummer? - Og er der nogle nemme løsninger på, hvad man gør ved dem der alligevel ringer?

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 12:46

Lytter lige med.

Jeg har for nyligt oprettet CVR og bliver kimet ned af telefonsælgere, - især telefonselskaber og fagforeninger i øjeblikket.

Hvordan gør man sit CVR reklamebeskyttet?

Mvh
Chris

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:48
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:22

gør telefon sælger til grin vis sælger noget før sagt nej til siger man sin dårlige oplevelsen til den , eller vis siger 250.000 månedlige besøgene kræver man mere dokumentation for de har det og de har de ikke og man siger det er ulovligt at ringe til da man er reklame beskytte

god ide at sige man har ikke betalt huslejen så man har altså ikke lige råd til nogle ekstra udgifter lige nu , ingen telefon sælger vil bruge tid på en der ingen penge har

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 00:49

Jeg har ikke svaret desværre. Jeg vil tro, at antallet af opkald er faldet med 25% i årene efter, jeg valgte at få reklamebeskyttelse. Det er da også værd at tage med.

Sjovt nok er det ofte "de store" som Krak, Moestrup, DBA, DGS osv. der ringer.
Jeg havde nok mere forestillet mig, at det var de små fisk, der bare søger på Google, DGS eller lignende der fortsat ville ringe, hvor de større firmaer vel bruger en database af en art, der burde være renset for reklamebeskyttede virksomheder.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 01:23
Det er muligt at i har sagt ja til markedsføring i et svagt øjeblik
Det ophæver reklame spærring i cvr ville jeg tro
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 45
Fra  Medit Consult Skrevet kl. 01:46

Hej Carsten,

Reklamebeskyttelsen af dit CVR-nummer, betyder alene at dine oplysninger i CVR-registeret ikke må viderebringes til reklameformål. Er dine kontaktinfo tilgængelig andre steder, f.eks på Internettet, ophæves reklamebeskyttelsen.

Så de pågældende telefonsælgere gør ikke nødvendigvis noget galt, det afhænger af hvor de har fået dine kontaktdata fra.

Bedste hilsner,

Klavs Holm
Direktør
www.meditconsult.dk 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 02:20
kh@meditconsult.dk:

Så de pågældende telefonsælgere gør ikke nødvendigvis noget galt, det afhænger af hvor de har fået dine kontaktdata fra.

Såfremt man vil fremstå som værende seriøs som erhvervsdrivende så respekterer man at nogle virksomheder har valgt reklamebeskyttelse...

Og man tjekker ligeledes at de numre/adresser man kontakter uopfordret ikke er reklamebeskyttede...

Allt andet er dybt oseriøst
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:04

Hvorefter jeg, i følge anden tråd, kan konstatere, at E-Mærket ikke er seriøse! Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:48

jeg har fået nærmeste 0 opkald efter skrev på min kontakt siden jeg er reklame beskytte , jeg kan forstå nogle får flere opkald , jeg tror det hjælper en del at skrive det på siden kontakt side at man er reklame beskytte

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)