Har problemer med at finde en seriøs håndværker som kan støbe et fundament, med alt hvad det indebære.
Kort om fundamentet. Det skal være på 123m2 og vil få form (set oppe fra) som et T.
Der skal graves et rand-fundafent, med 3 lag leca blokke. Der skal istøbes jern i top og bund og der skal graves til 90cm. Der skal etableres omfangsdræn og der skal isoleres med 40mm styrolit isolering, med 100 kantisolering, klaplag 100mm med gulvvarmeslanger på rionet. (prisen for slanger skal ikke indregnes i pris). Der skal selvfælgelig radonsikres og fugtsikres. Jeg kan fremsende boreprøve og fundaments plan.
Hvis du har erfaring i lignende opgaver, så skriv venligst et svar med tlf. eller email, så høre du fra mig.
Hej Rene. Vi har ikke besluttet os, det er lidt en jungle og de priser man får er MEGET forskellige. Et andet problem er at de svar man får virker ret useriøse, fx. er der ikke en der ikke har lavet graverende fejl i sit tilbudsmateriale. Fx. forkert beton styrke i forhold til opgivet styrke i tegninger og boreprøver, forkert antal punkt funderinger, priser uden bortkørsel af jord, så mange stavefejl at firmaet fremstår ret useriøst. osv. osv.
Jeg skal nok give dig en melding når jeg har besluttet mig. Men vi har udskudt støbningen til Marts/April.
Nix, har ikke haft tid, det har jeg også lige skrevet til dig i en PM. :-) Vi er igang med at flytte, men måske skulle du skrive dem du foreslog mig til Rene. :-)
hvis du stadig ikke har fundet noget vil jeg da meget gerne kigge på det du kan ringe 25796158 eller sende en mail på Allan-hansen@hotmail.com m.v.h. Allan Hansen
Sorry for at jeg ikke har fået opdateret sagen her inde, den er lukket. Fundamentet bliver støbt af min entreprenør Villads Totalbyg og til væsentligt lavere pris end andre tilbud jeg havde fået.