Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

har I et job - tjene penge som 15 årig snart 16 år

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hej 

mangler at tjene penge og har søgt flere steder i min by og har ikke kunne finde nogen jobs så ville høre om nogen havde nogen ider til hvordan jeg kunne tjene nogen penge her er lidt info om mig hvis nogen nu skulle mangle nogen som mig til et job

jeg hedder Casper går i 9.klasse og er 15 år 16 år til december og bor i haslev

kan mange ting med computer da jeg sidder meget foran den og er meget lære nem indfor mange ting så bare skrive hvis du har et job eller noget jeg kan tjene lidt penge på og jeg vil svare tilbage om det er noget jeg kan gøre :)

hilsen Casper 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 23:07

Hej Casper

Jeg vil anbefale affiliate marketing, det kræver bare en lang periode uden indtægt, hvor du skal lære rigtig meget, men hvis du har interessen er det på ingen måde et problem.

Sander Grønlund har skrevet et indlæg ved navn 100 måder du kan tjene penge på det kan helt sikkert give dig nogle ideer :)

- Alexander Larsen

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:13

hej tak for iden og linket men jeg har tænkt lidt på det med affiliate marketing jeg har ikke kunne blive klog på det og ville gerne vide om  hvor stor chancen er for at tjene på lidt på det indefor 3 måneder 

-Casper

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 23:29

Det kommer helt an på strategien og hvilken form for affiliate du vil arbejde med. PPC, facebook-sider, E-bøger, E-mail, website osv.

Langsigtet eller kortsigtet.

Dog er det meget realistisk at du selv som nybegynder kan nå at tjene penge på 3 måneder.

- Alexander Larsen

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 06:19

caverdk96:

hej tak for iden og linket men jeg har tænkt lidt på det med affiliate marketing jeg har ikke kunne blive klog på det og ville gerne vide om  hvor stor chancen er for at tjene på lidt på det indefor 3 måneder 

-Casper

Hej Casper!

Hvis du gerne vil i gang med affiliate marketing, så kan jeg anbefale dig, at tage et nærmere kig på de følgende links:

http://halfdantimm.dk/tjekliste-til-din-affiliateside-adsenseside

http://denniskjaergaard.com/

Halfdan har skrevet en god tjekliste til, hvad man skal kigge på, nå man skal lave en ny affiliate side. På Dennis' hjemmeside kan du downloade en gratis e-bog, som kan skyde dig i gang med affiliate.

God fornøjelse Skype-Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper,

Selvom du har søgt mange steder, er det ofte et spørgsmål om kontakter. Hvis du kender butikschefen, har han måske alligevel et job til dig :-)

Du kan starte med at spørge dine forældre, om de kender nogen, som kunne bruge dig. De vil ofte gøre alt for at hjælpe dig, da de nok vil være lidt stolte af at du selv tager initiativ.

Hvis ikke det gav pote, kan du prøve dine naboer, familie og så videre. Måske har de et lille job til dig, det kunne være babysitter, hundelufter, slå græsset for dem, osv.

Håber det var til lidt hjælpSmile

Mvh 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)