Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesider - Hvor finder jeg de bedste? - Keywords: Sikkerhed, Simplicitet og Erfaring.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære "alle på amino.dk"

Hvilke virksomheder kan stærkt anbefales, hvis man skal have lavet en professionel hjemmeside med enkelte "specielle" funktioner?

De førnævnte specielle funktioner er egentlig bare en stor database med forskellige oplysningerne, som let kan sorteres på forskellige alverdens forskellige måder.

Derudover skal virksomheden være pålidelig, effektiv og samarbejdsvillig.

Jeg vil efter min umiddelbare viden mene, at hjemmesiden skal være "custom made". Med det mener jeg, at det ikke skal være et CMS, da man ofte kan blive begrænset i funktioner. Det skal være 100% redigerbart - ikke nødvendigvis af den almene bruger, men bare så der ikke opstår pludselige barrierer.

Hjemmesiden skal ikke bestå af så mange sider. Men de skal være pæne, ligetil og fungere 100%.

Siden skal derudover "køre hurtigt" og have rådighed over en stor mængde data. Så sikkerhed er også ekstremt vigtig.

Vh.

Michael

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:57

mhtrolle:
Jeg vil efter min umiddelbare viden mene, at hjemmesiden skal være "custom made". Med det mener jeg, at det ikke skal være et CMS, da man ofte kan blive begrænset i funktioner.

Det kommer meget an på CMS. Der er nogle der er utroligt fastlåst og så er der andre hvor du har helt frie hænder.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Skrevet kl. 22:02

Hej Niels

Tak for dit hurtige svar.

Jeg har selv arbejdet lidt med WordPress fx og i løbet af ca. tre måneder lært at lave nogle godt fungerende hjemmesider. Men så vidt jeg ved, så kan det slet ikke bruges til den kommende hjemmeside.

Vh.

Michael

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 22:20

Hej Michael

Du skal være velkommen til at sende noget mere information til daniel@eye4web.dk eller ringe til mig på 31 71 47 30. Det er en opgave som vi godt kan hjælpe dig med.

Mvh. Daniel

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:26

Hej Michael

Jeg sidder til dagligt i Umbraco og laver adskellige websites. Nogle af dem har deres eget admin-system men så bruger jeg Umbraco til at være master-admin (altså der hvor ejeren sætter hele hjemmesiden op uanset hvad det er). Lige nu sidder jeg på et af mine egne sites hvor jeg netop  har lavet en admin der ligger udenfor Umbraco-login. Dette fungerer fint og jeg får selve kernen fra CMS'et med og kan styre det hele selv.

Men nu ved jeg jo ikke hvad du skal lave så mit var bare et eksempel.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Skrevet kl. 22:28

Hej Daniel

Tak for dit svar.

Jeg sender dig en mail imorgen.

Vh.

Michael

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:28

Michael:
Men så vidt jeg ved, så kan det slet ikke bruges til den kommende hjemmeside.

Hvad får dig til at tro det?

Wordpress er et "Open Source" baseret CMS system. Alt er muligt på Wordpress - man kan lave en komplet kopi af Amino på wordpress hvis det var det, det kræver bare de rette evner.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Skrevet kl. 22:38

Niels:

Tak for eksemplet. Det hjalp måske lidt og siger lidt om min viden, når det kommer til CMS. Projektet kan måske godt opbygges omkring et CMS, det er bare ikke noget jeg selv ville gå igang med.

Jeg ville gerne have haft et par gode råd fra én, som ikke ville sælge sit eget produkt, hvis I forstår. Men jeg vil selvfølgelig gerne høre mere om, hvad I hver i sær kan tilbyde.

vh.

Michael

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Skrevet kl. 22:43

Hej Bulldesign

Tak for dit svar.

Jeg har selv arbejdet lidt i WordPress og eftersom, hvad jeg ved ville jeg bare ikke mene, at det kunne bruges. Men jeg har også kun arbejdet med forskellige Premium Themes og en masse plugins. Jeg har ingen specielle færdigheder inden for CSS, HTML koder og javascripts. Men med lidt "common sense" kan man let lave en stor, flot og effektiv hjemmeside.

Jeg er ked af, at jeg ikke kan gå mere i detaljer, men er bange for at afsløre for meget.

Vh.

Michael

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:53

Michael:
Jeg ville gerne have haft et par gode råd fra én, som ikke ville sælge sit eget produkt

Helt klart. Jeg kan godt give dig nogle gode råd ang. hvordan du evt. kunne bruge Umbraco uden at jeg vil lægge billet ind på opgaven :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)