Kære "alle på amino.dk" Hvilke virksomheder kan stærkt anbefales, hvis man skal have lavet en professionel hjemmeside med enkelte "specielle" funktioner? De førnævnte specielle funktioner er egentlig bare en stor database med forskellige oplysningerne, som let kan sorteres på forskellige alverdens forskellige måder. Derudover skal virksomheden være pålidelig, effektiv og samarbejdsvillig. Jeg vil efter min umiddelbare viden mene, at hjemmesiden skal være "custom made". Med det mener jeg, at det ikke skal være et CMS, da man ofte kan blive begrænset i funktioner. Det skal være 100% redigerbart - ikke nødvendigvis af den almene bruger, men bare så der ikke opstår pludselige barrierer. Hjemmesiden skal ikke bestå af så mange sider. Men de skal være pæne, ligetil og fungere 100%. Siden skal derudover "køre hurtigt" og have rådighed over en stor mængde data. Så sikkerhed er også ekstremt vigtig. Vh. Michael |
mhtrolle:Jeg vil efter min umiddelbare viden mene, at hjemmesiden skal være "custom made". Med det mener jeg, at det ikke skal være et CMS, da man ofte kan blive begrænset i funktioner.
Det kommer meget an på CMS. Der er nogle der er utroligt fastlåst og så er der andre hvor du har helt frie hænder.