Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop- kritiske øjne søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  K Consult Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle aminoer...

I kombination med vores grossist forretning, har vi nu valgt at åbne en webshop... Vi valgte Ewebsystems platform, og har været godt tilfredse med servicen og produktet...

Vi ville blive så glade, hvis der var et par af jer - der ville tage en kigger på siden, og vurdere den på design, logik osv... Syntes jeg læser mange relevante indlæg herinde(skriver også nogle selv) og håber at i tager jer tid til dette.

Siden hedder : www.sportequipt.com

God aften til alle jer!

Liza 

Fiddler Group

Fra Grindsted
Tilmeldt 21. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Fra  dampetten.dk Skrevet kl. 21:27

Jeg kan godt lide siden. Kan du evt. flytte teksten på forsiden op ved siden af billedet. Så vil man straks kunne se dine forside produkter

e-cigaretten - bedst hos dampetten

e-cigaretter, e-juice og tilbehør.

Fra København V
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 54
Fra  temposervice.dk Skrevet kl. 21:55

Godaften Liza. Kan godt lide siden og temaet passer godt til det i sælger.

Se om i ikke kan få lidt større varersortiment så der er mere end 3 trøjer og vælge imellem feks. Ser bedere ud over for kunden.

Ligesom at gå ind i en kiosk hvor hylderne kun er halvt fyldte :-)

En anden ting se om i ikke kan få sportequipt.dk til at blive videresendt til jeres .com domæne.

Alt held og lykke til jer. :-)

www.temposervice.dk - Dit Servicefirma

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 21:58

Jeres topbanner er ok flot, men derudover virker designet en smule gammeldags og kedeligt. Det ligner en standard shopløsning, hvor man har pillet lidt i css'en og ændret font og farve, men ikke den engelsksprogede grafik ("NEW") . Der er ikke nogen call-to-action, før man har klikket sig ind på en vare, og som allerede nævnt, virker forsiden lidt "skæv" med et lille billede, og en tekstboks derunder.

Det værste er: Den røde tekst mod den grå baggrund er virkelig generende på min skærm. Det alene, vil få mig til at forlade shoppen efter ganske kort tid. Jeres produktbilleder bør I gøre noget mere ud af. Bedre kvalitet, og større billeder og gerne flere billeder af samme vare. Når man fx. holder markøren over et billede med mulighed for at zoome, er zoombilledet nøjagtig samme størrelse som originalbilledet. Disable zoomfunktionen, hvis I alligevel ikke udnytter den.

SEO-mæssigt skal I nok kigge på jeres sidetitler: "Velkommen" fortæller ikke så meget om hvad det handler om ;-).

Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  K Consult Skrevet kl. 22:22

Tusind tak for hjælpen... 

Vi har mange flere produkter, som vi arbejder med at få lagt op... 

Men mange tak for de gode input, dem vil vi straks kigge nærmere på...

God aften til jer...!

Liza.

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 22:23

Hej Liza,

Må indrømme at jeg ikke synes ret godt om siden. Jeg synes det virker kedeligt og gammeldags - derfor virker nedenstående også meget kritisk, men jeg skal jo sige min mening Big Smile

Dit logo fylder enormt meget og folk med små skærme må da være trætte af at skulle scrolle for at komme ned til produkterne. Hvorfor laver I ikke et mere professionelt logo og får det gjort noget mindre.

Hvorfor er søgefeltet placeret under produktmenuen? Det burde nok være over og synligt et sted for besøgende - rigtig mange søger istedet for at bruge menuen.

Når man har lagt noget i kurven, så har du en kurv ovre til venstre, men også en stor en ovre til højre + en øverst, over dit banner. - hvorfor er der 3 kurve? Det er da spild af plads og kun grund til forvirring. Den røde skrift er i øvrigt forfærdelig at læse. Prøv at tjekke denne side hvor vi sælger strikkede tørklæder - vores kurv er ret lille og er øverst til højre (hvor folk forventer at kurven er) og det fungerer glimrende.

I kurven kan jeg se at fragten er 75 kr for den t-shirt jeg har lagt i - men under fragt skriver I at det koster enten 30 eller 45 kr. Er det ikke en fejl?

I har et Danmarks logo på shoppen - hvorfor? Jeg kan ikke vælge andre sprog alligevel.

Arbejd videre med SEO og få nogle relevante links til siden - jeg hjælper lige med et link til din side der handler med skjorter til bodybuildere

MVH Peter

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:42

hjemmesiden forside virker meget kasse opbygget der teksten lang stykke oven over billedet og så intet ved siden af det virker ikke harmoniske på siden

min personlige smag er sidens design er alt for sort farve der er valgt

tekst farven til sort baggrund der ville jeg vælge hvid tekst der ved lettere at læse det på siden

titlen på siden til google er ikke ret sigende der står velkommen plus dit domæne lave en unik god beskrivelsen omkring jeres kerne sportstøj og husk google viser op til 70 tegn.

de social logoer det er en fordel på siden med google plus og facebook og twitter

jeg synes der mangler et kryds jeg har læst jeres handels betingelser når man køber en vare på jeres side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)