Hej Liza,
Må indrømme at jeg ikke synes ret godt om siden. Jeg synes det virker kedeligt og gammeldags - derfor virker nedenstående også meget kritisk, men jeg skal jo sige min mening 
Dit logo fylder enormt meget og folk med små skærme må da være trætte af at skulle scrolle for at komme ned til produkterne. Hvorfor laver I ikke et mere professionelt logo og får det gjort noget mindre.
Hvorfor er søgefeltet placeret under produktmenuen? Det burde nok være over og synligt et sted for besøgende - rigtig mange søger istedet for at bruge menuen.
Når man har lagt noget i kurven, så har du en kurv ovre til venstre, men også en stor en ovre til højre + en øverst, over dit banner. - hvorfor er der 3 kurve? Det er da spild af plads og kun grund til forvirring. Den røde skrift er i øvrigt forfærdelig at læse. Prøv at tjekke denne side hvor vi sælger strikkede tørklæder - vores kurv er ret lille og er øverst til højre (hvor folk forventer at kurven er) og det fungerer glimrende.
I kurven kan jeg se at fragten er 75 kr for den t-shirt jeg har lagt i - men under fragt skriver I at det koster enten 30 eller 45 kr. Er det ikke en fejl?
I har et Danmarks logo på shoppen - hvorfor? Jeg kan ikke vælge andre sprog alligevel.
Arbejd videre med SEO og få nogle relevante links til siden - jeg hjælper lige med et link til din side der handler med skjorter til bodybuildere
MVH Peter