Jeg har skrevet et indlæg om hvordan du kan købe domænenavn til 9 kr., og dem kan du sagtens skifte over til fx Unoeuro, ved at skifte deres navneservere i Dk-Hostmaster.
Det må nok være de billigste domænenavn du kan købe :) Og der er både .dk, .com, .info mv.
Jeg har skrevet et indlæg om hvordan du kan købe domænenavn til 9 kr., og dem kan du sagtens skifte over til fx Unoeuro, ved at skifte deres navneservere i Dk-Hostmaster.
Hej Jonathan, tak for hjælpen! Lige et spørgsmål, jeg bliver ikke hængt op på 123hjemmesides abonnement senere hen, selvom jeg har sagt det op vel? V.H.
Jeg køber kun hos GratisDNS, udover at være uafhængige, har de også en fantastisk god service. De er måske lidt dyrere end de andre, tilgengæld har jeg aldrig nogensinde haft problemer. Deres webinterface er grimt, men det virker :)
Du acceptere at du har domænet på dk-hostmaster.dk
Derefter så søger du efter domænet på unoeuro, også burde den sige optaget. Så trykker du flyt eller hvad knappen nu hedder, og de flytter domænet over gratis.
Tak for hjælpen alle sammen, jeg valgte at købe domænet via 123 hjemmeside som Jonathan foreslog, og flyttede derefter mit domæne til unoeuro, som seofreak forklarede. Endnu engang tak!:-)