et par 100 kroner vil jeg tro, da siden ikke besøges , men vis elsker navnet og vil have det kan du sagtens få mere , designet er ganske flot , men vis vil have en høj pris ville jeg vente lidt og bruge lidt tid på siden så den besøges , når siden ligger højt google fordel flere ser siden dem som købe den og prisen stiger fordi den besøges mere , derved svære sælge en side der ikke besøges ret meget på flere faconer
husk det største arbejde ligger i markedsfører siden så den får besøgene og derved den højeste pris til din siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
- Det er en super flot hjemmeside du har dig der! :)
Det klart bedste ville være hvis du kunne gøre arbejdet færdigt... Dvs. onsite-seo + en masse linkbuilding.... Også når du har en masse besøgende, smide bannere ind fra diverse sushi restauranter...! :) mod betaling, naturligvis...
Jeg ved ikke lige hvad du kan sælge det for... Men det ville klart være synd og skam hvis du solgte det for et par hundrede...! :)
Vh. Mehmet
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Min umiddelbare reaktion er at skulle du finde en køber, er sitet nok ikke det værd at sælge. Som der tidligere er nævnt vil et par hundrede kroner nok være i den høje ende af hvad folk er villige til at give for en hjemmeside uden indtjening og nærmest uden besøgende.
Problemet med opskriftsider som denne er at klikpriserne er ganske lave og konkurrence ganske høj. Det betyder at du skal være mere kreativ, eller ufattelig god hvis det skal blive en større success.
af kreative indtjeningsmuligheder kan nævnes;
- Skriv din egen ebook med flotte opskrifter og guider til hvordan man bliver en bedre sushikok
- anmeld sushi-tilbehør og knive osv
Udover det, skal du nok som Mehmet nævner, arbejder på at få flere besøgende. Det er prioritet ONE. Når først du har mange besøgende kan man altid kigge på hvordan de skal "betjenes" senere.
- Det er en super flot hjemmeside du har dig der! :)
jeg er uenig med dig jeg skriver det en grim hjemmeside , jeg mener der imod det er flot hjemmeside og jeg ved dog ikke hvorfor du er uenig med en der mener det samme som dig ?
jeg skriver jo det er en ganske flot side , det kan da ikke tolkes at jeg mener hjemmesiden er grim ?
jeg er uenig med dig jeg skriver det en grim hjemmeside , jeg mener der imod det er flot hjemmeside og jeg ved dog ikke hvorfor du er uenig med en der mener det samme som dig ?
jeg mener ganske flot side , det kan da ikke tolkes at jeg mener hjemmesiden er grim ?
Tror mere det er prisen han var uenig med dig i ;)
jeg mener ganske flot side , det kan da ikke tolkes at jeg mener hjemmesiden er grim ?
Tror mere det er prisen han var uenig med dig i ;)
der tror jeg ikke du får den fulde pris ud ad siden uden den markedsføres hårdt , men jeg skriver intet om prisen men den kan svinge fra et par 100 kr til en x pris vis der findes en køber og der ser siden og vil give 10.000 kr ,
så jeg ved ikke rigtigt det med prisen den kan variere meget og det har meget med held at gøre især når siden ikke er markedsført hårdt for så ses siden mindre