Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butikslokale i Århus?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle 

Jeg har den sidste uge kigget lidt på et butikslokale i Århus, og specielt de sidste dage har søgningen været meget intens.

Vi udvider vores forretning fra københavn, og har set mig rigtig godt fast på Århus.

Jeg er helt klar over at det ikke bare er noget man går ud og finder fra dag til anden, men jeg syntes at udvalget på de sider jeg plejer at kigge på (lokalebasen.dk) fx er meget begrænset..

Jeg ville derfor høre om der var nogle af jer som kendte nogle, som kendte nogle osv, som udlejede noget, eller på anden vis kunne fremskaffe et sådan lokale. 

Lidt om specifikationerne til lokalet...

Budgettet ligger på de 10-15k/mdr. Det må meget gerne ligge på en "livlig" gade, hvor der går mange forbipasserende, og hvis det er muligt, så noget parkering i nærheden. 
(meget vigtigt at det ligger i gadeplan, og ikke er et kontorlokale)

Kontakt mig endelig, eller skriv her på tråden!

Rigtig god søndag til jer alle ! :)  

Fra Århus n
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 165
Fra  TheCocktailCompany Skrevet kl. 15:45

Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company

Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 16:28

Du kan evt. også forhøre dig hos erhvervs/kontormæglere som DTZ, Olav De Linde, Mogens De Linde og Colliers (og der er sikkert flere). De har da ihvertfald et vist kendskab til erhvervslokaler i Aarhus.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 16:46
.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)