Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig din mening om webshoppen og konceptet

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Fra  design-dit-smykke.dk Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle amioner.

Jeg har nu fået min webshop onlinie design-dit-smykke.dk

Jeg ønsker nu at høre hvad i alle syntes om webshoppen, men også omkring hele konceptet.

Jeg glæder mig til at høre både det positive og negative.

Flemming

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 16:40
Hej Flemming,

Det gode: Fedt koncept...! :) Held og lykke med det...

Det ikke så gode: Hjemmesidens design virker håbløst udateret? : / topbanneret skal laves om synes jeg... Også er der alle de andre småting, som de andre aminoer kan byde ind med... :)

Teksten på især forsiden er ikke super heller...? :) noget af det bør du få omskrevet...?

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 18:00

Hej Flemming, desværre kommer du ikke til at have særlig mange salg med den hjemmeside.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:40

køb dit eget domæne uden mellemrum og 301 peg mod din side så folk der kan huske navnet kommer ind på din hjemmeside http://www.designditsmykke.dk/

designet er ekstrem kedelig jeg er ikke designer men banner er alt for stort på siden alt for meget tekst før man kan produkter op med dem på siden

husk lav unikke titler alle sider på alle sider bruges dit domæne og et andre ord lav dem mere unikke og brug ikke domænet for det ved vi godt du heder med hvad du mere tilbyder kan du bedre beskrive i denne titlen på siden og husk udnyt alle 70 tegn som google viser op til

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 03:15

Fed ide - få lavet en ordentlig hjemmeside, så kunne det blive interessant!

Drop vejledningen og sælg istedet prøveringe til kunderne, som de kan prøve på egen hånd. Lad dem evt. trække købet fra på den endelige bestilling 

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 21
Fra  WeDoeCom Skrevet kl. 05:36

Hej Flemming

Jeg syntes konceptet er godt, men farligt, der er mange ting der kan glippe i opmåling, design osv, så der skal du være knivskarp, men helt sikkert noget der kan lykkedes.

De udtaler alle at designet er outdated hvilket jeg giver dem ret i, så få lavet en hjemmeside der skiller sig ud, fanger essensen af dit produkt og ikke mindst giver kunderne grund til at blive på siden. 

En ting du skal huske når du lavet en website er at folk er og bliver dovne, ingen gider læse alt den tekst, og rigtig som også skrevet tidligere, teksten skal være skrevet korrekt, der er for mange fejl. 

Så få opdateret din side, med flere store tiltalende billeder af nogle designs - folk skal indspireres til hvad de vil have, bedre tekst og få fixet så dine billeder virker - billederne under vejledning virker.

Men held og lykke med det.

Mvh

Ida 

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 07:15

Jeg synes dit domæne er fint. Du skal satse på seo trafik. Og folk vil Google dig alligevel. Omkring din forside, føler jeg du har meget tekst - det kan skramme folk. Kan du ikke lave en slider der forklarer med få billeder som roterer?
Ellers skal du have stor synlig facebook integration på forsiden. Det opbygger troværdighed og dine kunder ser deres egne venner når de besøger din side - når du får mange fans. Pøj pøj.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:55

Hej

Jeg mener det vil være relevant for dig, at lave "3 steps" på forsiden med noget tilhørende design.

Det er noget nyt og det er relativt simpelt, men det burde du også vise.

Lidt ligesom inde i "Hvordan", bare udvælg 3 eller 4 af de vigtigste processer og gør dem simple på forsiden.
Nu synes jeg selv det er en dårlig reference. Jeg har set andre virksomheder der gør det bedre, men prøv at se http://www.just-eat.dk/ 

Håber det kunne bruges!

- Nico 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)