Hej venner, Jeg er i knald-hamrende godt humør i dag, derfor tilbyder jeg at ordne den Wordpress-fejl du har bøvlet med så længe, helt kvit og frit - hvis blot du giver lidt god karma den anden vej! Hvis du har Wordpress-skavanker, problemer eller ting som lige skal under luppen. Så skriv mig en PM. OBS: Vi snakker små fejl, rettelser eller Wordpress-fejl. Ikke enorme projekter. Jeg forbeholder selvfølgelig retten til at sige ”ellers tak” til nogle opgaver. Ha' en super søndag! |
Gratis hjælp til Wordpress!
- 1
Det er god stil...! :) - Jeg banker det lige dit indlæg op igen... Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Super fedt Ebbe god stil sender med glæde noget karma din vej :) Står også lige selv med et problem jeg har prøvet at løse. |
Hey Ebbe,
|
Hold da op, hvor gik det hurtigt og let! |
Hej Ebbe, Jeg krydser mega meget fingre for, at du stadig er i godt humør. Jeg har nemlig kastet mig ud i at lave en Wordpress hjemmeside som helt grøn. og har ramt en mur 2 min inde i processen. Simpelt vil jeg bare gerne tilbage til nul, da jeg har fået en error 404. Surftown support svarer ikke tilbage og hjælpen på wp-danmark.dk/forum hjælper ikke sådan en tosse som mig. Jeg sender dig lige en PM og meeeeeeeega meget god karma. Mvh Maiken |