Du skal da få hele min livshistorie d. 2. november, hvis vi begge kommer :-) <3 |
?
Du skal da få hele min livshistorie d. 2. november, hvis vi begge kommer :-) <3 |
mehmet når man går ind på din side står der er nikotin i dine væsker det ved du godt er ulovligt i danmark ikke??? spørg bare |
Hvad er det præcist du prøver at sige/spørge om med det her? Omformuler det venligst, så skal jeg da forsøge at svare på det? Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
som består af almindelige vanddamp, (evt. tilsat nikotin )og naturlige aromaer for smag, hvilket gør, at man ikke længere udsætter sine omgivelser for passiv rygning. Af samme årsag er e-cigaretten heller ikke omfattet af rygeloven, hvilket giver en utrolig frihed
til sat nikotin??? det er forbudt at sælge de smøger i danmark det var det eneste jeg mente om du var klar over det. og så spurgte jeg bare om der var salg i at sælge de der væsker til e-cig uden nikotin :) |
- Der STÅR netop evt. tilsat? Ikke at jeg tilsætter det, men at det er noget du selv kan gøre. Det er noget som folk lovligt kan købe i udlandet, og selv tilsætte... Og om hvorvidt det sælger eller ej vil jeg ikke kommentere på herinde. Det er en ting der er privat for mig, og min hobby-virksomhed. Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.