Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afsteming: Hvilken iværksætter er du?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ebbe Ankerstjerne Hansen:

Jannik Nordahl-Pedersen (www.janniknp.dk):

Jeg laver virksomheder med succes på stribe, så det må være serie-iværksætter ;-)

Jeg er dog også ung, og har virksomhed med solid indkomst. Så lidt af hvert :-)

Hej Jannik,

Det lyder sejt! - De virksomheder vil jeg gerne høre mere om!

Ha' en super dag! 

Hey bro!

Du skal da få hele min livshistorie d. 2. november, hvis vi begge kommer :-)

<3

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 21:38

?

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 01:09

mehmet når man går ind på din side står der er nikotin i dine væsker det ved du godt er ulovligt i danmark ikke??? spørg bare

Tilmeldt 18. Sep 12
Skrevet kl. 01:13

og dem i sælger uden nikotin. har i salg af dem tænker bare på alle de andre der er der sælger :)

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 01:32
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person
Olsen, det er ulovligt at sælge væske med nikotin i, i Danmark. Af den årsag gør jeg det ikke. Så hvor på siden kan du se at der står at der er nikotin i væsken? Indsæt et link fra siden, og jeg skal uddybe hvad du tydeligvis har misforstået!?

olsen87:

og dem i sælger uden nikotin. har i salg af dem tænker bare på alle de andre der er der sælger :)

Hvad er det præcist du prøver at sige/spørge om med det her? Omformuler det venligst, så skal jeg da forsøge at svare på det?

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 18. Sep 12
Skrevet kl. 01:40

som består af almindelige vanddamp, (evt. tilsat nikotin )og naturlige aromaer for smag, hvilket gør, at man ikke længere udsætter sine omgivelser for passiv rygning. Af samme årsag er e-cigaretten heller ikke omfattet af rygeloven, hvilket giver en utrolig frihed

til sat nikotin??? det er forbudt at sælge de smøger i danmark det var det eneste jeg mente om du var klar over det.

og så spurgte jeg bare om der var salg i at sælge de der væsker til e-cig uden nikotin :)

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 01:48
olsen87:

som består af almindelige vanddamp, (evt. tilsat nikotin )og naturlige aromaer for smag, hvilket gør, at man ikke længere udsætter sine omgivelser for passiv rygning. Af samme årsag er e-cigaretten heller ikke omfattet af rygeloven, hvilket giver en utrolig frihed

til sat nikotin??? det er forbudt at sælge de smøger i danmark det var det eneste jeg mente om du var klar over det.

og så spurgte jeg bare om der var salg i at sælge de der væsker til e-cig uden nikotin :)

- Der STÅR netop evt. tilsat? Ikke at jeg tilsætter det, men at det er noget du selv kan gøre. Det er noget som folk lovligt kan købe i udlandet, og selv tilsætte...

Og om hvorvidt det sælger eller ej vil jeg ikke kommentere på herinde. Det er en ting der er privat for mig, og min hobby-virksomhed.

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)