Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om min nye hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus B:
Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om dine besøgstal og hvor mange som gætter på priserne?

Hej Rasmus.

Da jeg først starter med at reklamere for siden for alvor fra imorgen, kan jeg ikke rigtigt sige noget om besøgstallet endnu. Det er også derfor det er gratis at oprette konkurrencer i opstartsperioden. Men der skule gerne komme mange besøg de næste uger på grund af reklameringen.

Tilmeldt 2. Sep 12
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 10:12

SEOFreak:
Hvis du ejer gaetprisen.dk, så ville det være en god ide at få oprettet en email igennem der. Det ser lige uprofessionelt ud med @hotmail.com

Jeg har også mailen info@gaetprisen.dk, men jeg har ikke lagt den på hjemmesiden endnu, da jge vil have at den skal videresende mails til en anden mailadresse, men ikke har fundet ud af hvordan man gør endnu.

Tak for input :-)

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 10:55

Hej Tabita,

Spændende koncept - håber du får succes.

Du skal arbejde med søgemaskine-optimering på alle dine siden. Få noget unikt og relevant tekst ind på din side som kunderne typisk vil finde dig på - så behøver du forhåbentlig ikke betale for så mange dyre reklamer.

Jeg syens du har nogle fine farver på siden, men måske skal du have ændret farverne på de knapper som du vil have kunderne skal trykke på. Pt. er de samme grønne farve som resten af din side. Kunne du gøre den mere iøjnefaldende kunne det konvertere til flere brugere = flere gætterier.

Vi har eks lavet en stor lilla knap på denne side der sælger sorte caps og kasketter og det har sat vores konverteringsrate i vejret.

Jeg skal helt sikkert prøve din side senere i dag.

Tilmeldt 2. Sep 12
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 11:41

Greenen.dk:
Jeg syens du har nogle fine farver på siden, men måske skal du have ændret farverne på de knapper som du vil have kunderne skal trykke på. Pt. er de samme grønne farve som resten af din side. Kunne du gøre den mere iøjnefaldende kunne det konvertere til flere brugere = flere gætterier.

God idé. Tænker lige over hvilken farve og så videre.

Med hensyn til seo delen, så er jeg så småt gået igang med det.

Tak for dit input.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)