Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om min nye hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Først og fremmest tak til dem, der allerede er kommet med input til min side. Jeg har taget rådene med i mine overvejelser, og lavet nogle ændringer på siden, så nu prøåver vi igen.

Jeg kunnne godt tænke mig at høre hvad I synes både som brugere og virksomheder i forhold til siden.

Tag et kig på siden her: http://gætprisen.dk

I er selvfølgelig meget velkomne til at oprette en bruger og gætte med, hvis I har lyst. Og hvis der er nogen af Jer, der har lyst til at få Jeres produkter på siden, så kontakt mig endelig på gaetprisen@hotmail.com eller skriv en privat besked til mig.

På forhånd tak for hjælpen.

Tilmeldt 2. Sep 12
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 16:41

Tabita Schjøtt Zinck:
Og hvis der er nogen af Jer, der har lyst til at få Jeres produkter på siden, så kontakt mig endelig på gaetprisen@hotmail.com eller skriv en privat besked til mig.

Det er iøvrigt helt gratis at få oprettet en konkurrence i opstartsperioden, og jeg kommer til at reklamere både online og ofline for siden fra på mandag.

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Alor - Erotik Skrevet kl. 20:51

Hej Tabita

Det virker som et ret spændende koncept. Hvordan fungerer det helt præcis for dig? Jeg tænker hvad du tjener pengene på?

Er du på udkig efter dildoer på nettet? Besøg Alor.dk og få en oversigt over nogle af de flotteste og bedste sexartikler i Danmark.

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 21:06

Hej Tabita.

Fedt koncept og fed side :)

// Daniel Poulsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:52

meget ens titlen på siden hele siden igennem ordnerne gæt prisen , lav dine titler mere unikke og udnyt bedre at google viser op til 70 tegn.

sæt dit cvr nummer i fodnoten på siden og på kontakt siden det styrker sidens troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Sep 12
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 23:54

Alor:
Hvordan fungerer det helt præcis for dig? Jeg tænker hvad du tjener pengene på?

Jeg tjener ikke nogen penge på det i starten. Ikke ud over den smule jeg får i banner indtægter, men dem bruger jeg alligevel på reklamering. For¨håbentligt kan jeg begynde at tage penge for at oprette konkurrencerne, når jeg kan vise høje bruger- og besøgstal. Men lige nu er det gratis for både brugere og virksomheder at bruge siden,

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:59

Hej Tabita

Ganske kort har jeg 2 ting:

Footeren hopper lidt ved mig, dvs. indholdet står ikke på linje.

Designet ser fint ud, men de dårlige produktbilleder falder meget ud, og gør siden useriøst.

God vind :)

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 00:09

Hej Tabita

Ja rigtig fedt koncept, og flot side.

Jeg tænker at det er meget vigtigt med sider som denne at de er så troværdige som muligt. Siden virker meget prof, men tænker at du måske skal få ny email, da det virker lidt underligt med en hotmail acc...

Men så igen, det er jo også bare i opstarten, så det har du sikkert ikke nået ;)

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Beskytter.dk Skrevet kl. 00:26

Super fedt koncept! Smile

Det må jeg da følge i fremtiden!

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om dine besøgstal og hvor mange som gætter på priserne? Smile 

Held og lykke med det..

Mvh
Rasmus 

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 02:04
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du ejer gaetprisen.dk, så ville det være en god ide at få oprettet en email igennem der. Det ser lige uprofessionelt ud med @hotmail.com

Ellers genialt koncept, og fedt design.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)