Først og fremmest tak til dem, der allerede er kommet med input til min side. Jeg har taget rådene med i mine overvejelser, og lavet nogle ændringer på siden, så nu prøåver vi igen.
Jeg kunnne godt tænke mig at høre hvad I synes både som brugere og virksomheder i forhold til siden.
I er selvfølgelig meget velkomne til at oprette en bruger og gætte med, hvis I har lyst. Og hvis der er nogen af Jer, der har lyst til at få Jeres produkter på siden, så kontakt mig endelig på gaetprisen@hotmail.com eller skriv en privat besked til mig.
Og hvis der er nogen af Jer, der har lyst til at få Jeres produkter på siden, så kontakt mig endelig på gaetprisen@hotmail.com eller skriv en privat besked til mig.
Det er iøvrigt helt gratis at få oprettet en konkurrence i opstartsperioden, og jeg kommer til at reklamere både online og ofline for siden fra på mandag.
Hvordan fungerer det helt præcis for dig? Jeg tænker hvad du tjener pengene på?
Jeg tjener ikke nogen penge på det i starten. Ikke ud over den smule jeg får i banner indtægter, men dem bruger jeg alligevel på reklamering. For¨håbentligt kan jeg begynde at tage penge for at oprette konkurrencerne, når jeg kan vise høje bruger- og besøgstal. Men lige nu er det gratis for både brugere og virksomheder at bruge siden,
Jeg tænker at det er meget vigtigt med sider som denne at de er så troværdige som muligt. Siden virker meget prof, men tænker at du måske skal få ny email, da det virker lidt underligt med en hotmail acc...
Men så igen, det er jo også bare i opstarten, så det har du sikkert ikke nået ;)