Jeg mangler en god grossist til øko textiler. Håndklæder, vaskeklude er hvad jeg umiddelbart tænker på/mangler. Jeg skal åbne en forretning der har wellness produkter for krop og sjæl. Bl. a. hudpleje uden kemi, wellness/spa produkter, lidt i den spirituelle verden, uld/bomuld til babyer, lidt trærangler, lotusstager, naturlig røgelse, lækker the, aroma terapi, drømmefangere. Jeg tænker meget bæredygtigt og mangler også en grossist til stofposer evt. med logo. Kender du nogen eller har du noget lækkert at tilbyde? :-)
|
Jeg søger lækre øko vaskeklude/håndklæder
Til klude og lign. kan du prøve at hive fat i drengene fra cleanstep! De kan sådan noget... :) http://www.cleanstep.dk/ Og til alt det andet, så skal du tale med Helle fra www.exotictrade.dk :) hun ved alt om alt sådan noget... Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Det ser ud til det er industri rengøring ;-) Jeg søger wellness håndklæder til salg. Exotictrade har jeg mailet lidt med. Tak for dit svar :-)
|
Er der virkelig ingen der vil sælge øko tekstiler? :-) |
Hej Sjæl og Sans,
Det kan jeg nok være behjælpelig med. Fang mig på min mail kontakt@tekstilkampagne.dk Jeg råder over et lagersalg, hvor tekstilerne normalt sælges til hotel- og wellness branchem. Derfor kan jeg muligvis støve nogle wellness håndklæder op ;) |
Hej sjælogsans Jeg er leveringsdygtig af øko håndklæder og vaskeklude. Du kan læse meget mere på min hjemmeside: www.boluxe.dk Lidt information om vores virksomhed: Du kan kontakte mig via hjemmesiden kontaktoplysninger. Lad mig høre fra dig
|
Hej Sjælogsans Vi sælger både tøj, håndklæder og andre økologiske produkter. Jeg tror dog blot at vi vil blive et fordyrende led, da du nok selv kan handle direkte ved de store grossister. Du er derfor velkommen til at maile til mig på brian@xpresstryk.dk hvis du vil have informationer på nogle af vores leverandører, så du kan kontakte dem direkte, for det vil da være en fornøjelse hvis vi Aminoer kan hjælpe hinanden videre. Mvh Brian / Xpress Tryk ApS |