Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til website

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg er ved at få lavet ny website, men er blevet meget i tvivl om hoved side design. Her tænker jeg på farve valg,opbygning m.v.
 Kom venligst men Ris og Ros, forslag så jeg har andres mening af arbejde videre fra.

På forhånd tak

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 16:05

den første der springer den lilla farve alt for meget i øjnene, men jeg kan godt lide måden at indkøbskurven er på, det gør den nem at se i forhold til mange andre webshops hvor den nogle gange er lidt for gemt væk.

nr. 2 synes jeg menuen i venstre side går lidt for meget i et med baggrunden men de røde CTA knapper kan jeg godt lide, de er meget dejlige synlige.

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Alor - Erotik Skrevet kl. 20:54

Hvis jeg skal være ærlig, så synes jeg at det skal være nummer 1. Den springer jo meget mere i øjnene end den anden der bare ligner en typisk grafik shop :-)

Er du på udkig efter dildoer på nettet? Besøg Alor.dk og få en oversigt over nogle af de flotteste og bedste sexartikler i Danmark.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 12:00
Hej,

Du skal bruge en grøn købeknap :) gerne den samme grønne farve som du har brugt til menuen...

- Personligt er jeg ikke meget for den lilla baggrundsfarve... Måske du skulle tone det ned med 80%? Så den bliver en ekstremt lys, næsten hvid lilla? :) det vil give det designet et kæmpe løft...

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Grindsted
Tilmeldt 21. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Fra  dampetten.dk Skrevet kl. 12:36

Ja Lysere baggrund og grønne knapper på nummer et ville også falde i min smag.

e-cigaretten - bedst hos dampetten

e-cigaretter, e-juice og tilbehør.

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 20:36

Jeg ville helt klart anbefalde design nummer 2 - den lilla farve skriger i mine øjne og det er den jeg lægger mærke til.

Da jeg kiggede på nummer 2 så jeg derimod dine produkter og dine Call-to-action knapper.

Dog forstår jeg ikke hvordor du har to indkøbskurve. En øverst til højre (hvor jeg forventer at den er) og så en ude til venstre. I min verden er den ude til venstre komplet ligegyldig. Du kommer ikke til at konvertere flere salg af at have have to.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:45

der skal være større forskel baggrund og tekst farven lys baggrund til lidt tekst gør teksten svær læse knapperne som jeg kan se på dette billedet af dette her design

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:53

Det er dejligt der er så mange der vil komme med deres input.

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 22:46

Hej Goldtrinitron,

Tillykke med dit nye design.

Jeg tror, der vil være nogen af dine kunder, som risikerer at blive forvirret af farveeksplosionen på den første version (på trods af at den er flot og kreativ). Jeg ville arbejde videre med 2. version.

Noget af det du evt. kan arbejde med er:

- Indkøbskurven gør den mere tydelig (størrelse og farver). Dog ikke helt så voldsom som på version 1. Ved at placere den i venstresiden risikerer du at den bliver skubbet uden for skærmbilledet, når kategorierne foldes ud.

- Køb knapperne behøver ikke nødvendigvist være grønne – det vigtige er at de er tydelige (springer i øjnene / adskiller sig fra andre elementer; den blågrønne fra dit logo ville være pæn. Altså fra ”DK'et”)

- Vis betalingsikoner på siden (så kunderne kan se hvordan de skal betale)

- Gratis fragt / gratis levering – det er vel det samme :)

- Kategorier – skriv i stedet ”mærker”

- Har du mulighed for at tilføje en kort sætning om hvorfor man skal handle hos dig? Eksempelvis ”kvalitetspatroner – leveret kvit og frit”

Fortsat god fornøjelse med designprocessen.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)