Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres mening om Paypal

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingenting Carsten. Men det var mere troværdigheden jeg tænkte på :)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:08

Thomas:
Ingenting Carsten. Men det var mere troværdigheden jeg tænkte på :)

OK. :-)

Jeg tror du må påregne, at hvis du vil have Paypal OG E-mærket, så skal du gøre opmærksom på, at forbrugeren ikke er beskyttet ved brug af Paypal. - Det forlanger de i hvert fald hvis du modtager bankoverførsel. Og Paypal har jo ca. samme sikkerhed.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:10

Thomas:

Jeg sidder i den heldig situation, at jeg vil gerne have en betalingsløsning på min hjemmeside.
Hvad er jeres erfaringer med Paypal. Er det en holdbar løsning i DK?
Jeg har selv en alm. paypal-konto og bruger den flittig.

Desværre findes mange SPAM mails med Paypal, og det har nok ødelagt en del troværdighed for online-handel med Paypal.

Men igen...hvad mener I ?

På forhånd tak for Jeres tid.

Paypal virker rigtig fint her. Men bør selvfølgelig bruges sammen med andre mulighedder. Det er heldigvis et fåtal der har den negative mening som nogen her inde giver udtryk for.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:19

Personligt bruger jeg selv Paypal, som kunde.

Men faktum er, at du er lige så godt stillet, som hvis du overfører dem direkte. - Og det afskrækker mange.

Ja, der er ret mange SPAM-mails der handler om Paypal (synes dog de er aftagende for tiden), de giver OGSÅ Paypal et dårligere ry.

Det kommer dog sikkert også an på målgruppen. Tror det er MEGET nemmere af få unge mennesker til at bruge Paypal, end det er at få ældre til det.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:20

En lille tilføjelse... Paypal kan faktisk være et dyrt bekendskab... Men det skal du jo lige huske at regne lidt på!

Fra Sarasota (USA)
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 11
Fra  G-Dive Skrevet kl. 16:36

Vi har benyttet PayPal i mere end 18 måneder og det fungerer altså perfekt. Vi har ikke haft nogen som har indikeret de ikke ville handle via PP, men vi har også nogle kunder som vælger at overføre via bank.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:52

CSCHJORR@ Vi har ikke haft nogen som har indikeret de ikke ville handle via PP...

Nej, folk som ikke vil benytte Paypal, gider da ikke bruge ekstra tid på også at sende dig besked om det ? - Vi finder da bare et andet sted at handle.

Som Carsten også skriver, skal man altså også huske at regne på transaktionsudgiften, som kan gøres meget billigere andre steder, og som betyder at det "snollede" opstartsgebyr du betaler hos f.eks. Nets hurtigt er tjent ind - og ofte mange gange mere ( ihvertfald i mit eget tilfælde).

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:55

Carsten Kvist:
Ja, der er ret mange SPAM-mails der handler om Paypal (synes dog de er aftagende for tiden), de giver OGSÅ Paypal et dårligere ry.

Modtager sjovt nok langt flere spam mails med NETS. mon det så også giver Dankort et dårligere ry ?. Eller Danske Bank eller Nordea eller..

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:59

Michael:

Carsten Kvist:

Modtager sjovt nok langt flere spam mails med NETS. mon det så også giver Dankort et dårligere ry ?. Eller Danske Bank eller Nordea eller..

Nej. Tydelig vis ikke. - Lad være med at forlange at jeg skal kunne svare på hvorfor!

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:04

Carsten Kvist:
Nej. Tydelig vis ikke. - Lad være med at forlange at jeg skal kunne svare på hvorfor!

Så skal jeg gerne give dig svaret. Det er fordi at det heller ikke giver Paypal et dårligere ry. Den slags har vi alle lært at leve med.

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)