Hej Amino'er Skrev et indlæg for nogle dagen siden angående SEO optimering, og der var så en herre som blandt andet skrev hvordan og hvorledes det kunne/skulle gøres, samt vedkommende tilbød at kigge på min hjemmeside for at se hvad kan gøres bedre og eller hvad er godt osv. Hvis du er denne mand, må du meget gerne kigge forbi www.opskrifterpåkager.dk og eller hvis nu du er en anden som også vil tilbyde din hjælp :-) må du selvfølgelig også. Ydermere , er det normalt at hvis man f.eks er på google top10 at man dagen efter er på en 13. plads. eller 20. plads for den sags skyld ? vidste ikke man dag fra dag blev kastet rundt i google mht. placering.?? I så fald det er normalt, hvordan undgår man det ? så man kan bibeholde sin plads på eksempelvis top 10 nr. 4 ? Håber nogen kan hjælpe mig med spørgsmålene. med venlig hilsen Maria - OpskrifterPåKager.dk |
jeg gav lige det sidste synes om så du kan nemt få din egen url på facebook siden den har jo nogle gode artikler
kontakt siden der ville jeg sætte en kontakt formular derved meget lettere at kontakte dig
lav mere unikke titler på siden alle samme har samme ord i titlen opskrifter på kageopskrifter på kager , lav hver eneste titlen mere unikt det kan klart anbefales
jeg savner en om jer siden hvad er formålet med siden , hvem er forfatter bag siden og hvad vil der videre ske med siden vil der komme videoer flere artikler med mere