Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg booste min Linkedin profil til flere visninger + konverteringer ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har tit gået og spekuleret på, om man på en eller anden måde selv kan booste sin profil på linkedin, og derved forøge chancen for flere konverteringer?

Konverteringer tænker jeg naturligvis flere visninger og øge chancen for at arbejdsgivere kontakter en.

Jeg har været ledig i noget tid nu (desværre), og tænker på måder hvorpå jeg kan "udnytte" linkedin endnu mere.

Jeg er også interesseret i tips/råd til hvad jeg kan gøre bedre på min linkedin profil 

På forhånd tak og god weekend

Vh Nils 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 13:30

Jeg er også "medlem" af den støt voksende klub af jobsøgende.

Har oprettet adskillige jobgenter osv. og (naturligvis!) også LinkedIn.

Fif til at komme i arbejdsgiveres søgelys modtages med tak.

Tilmeldt 15. May 12
Skrevet kl. 13:44

Din LinkedIn profil siger jo ikke noget specifikt om at du søger arbejde! Kun at du er freelancer i eget firma!

Skriv et eller andet meget tydeligt om at du tilbyder din arbjedsiver til højstbydende... eller noget  Skype-Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 14:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nils.

Jeg har lavet en stor guide, du måske kan bruge. Den er ganske omfattende, har over 100 kommentarer at dykke ned i og bliver brugt til undervisning på jobcentre og i a-kasser. Læs den her 

Håber det kan bruges.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:02

Fru Hartmann:

Din LinkedIn profil siger jo ikke noget specifikt om at du søger arbejde! Kun at du er freelancer i eget firma!

Skriv et eller andet meget tydeligt om at du tilbyder din arbjedsiver til højstbydende... eller noget  Skype-Wink

Hej,

Tak for input.

Jeg skriver godt nok "2012 - ?: Avalibleble for a new and exciting job - Full time, part time and freelance are welcome." - Men du har måske ret i, at det ikke var tydeligt nok.

Er det bedre at jeg i toppen istedet for skriver:

"Avalible and seeking for a full time job. Offering my expertice to the highest bidder." ?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03

Morten Vium:

Hej Nils.

Jeg har lavet en stor guide, du måske kan bruge. Den er ganske omfattende, har over 100 kommentarer at dykke ned i og bliver brugt til undervisning på jobcentre og i a-kasser. Læs den her 

Håber det kan bruges.

Hej Morten,

Det vil jeg helt sikkert kigge nærmere på.

Vh Nils

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:06

Hej Nils

Brohus & Co. arbejder med IT-rekruttering og HR consulting. Du er meget velkommen til at kontakte undertegnede dels for at høre om din LinkedIn profil, dels for at vi kan høre mere om dine kompetencer og ønsker for din fremtidige karriere. 

Med venlig hilsen/Kind regards
Susanne Brohus
Brohus & Co.  

M: +45 2148 1978  
E: susanne@brohuscompany.dk
W: www.brohuscompany.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 14:08

Fedt :-)

Jeg skriver i det hele taget meget om LinkedIn og jobsøgning med sociale medierModerneJobsøger.dk. Det hele er helt åbent og gratis, så Enjoy & tell your friends ;-)

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 14:22

Jeg freelancer ca. 50% af min tid og er blevet kontaktet via Linkedin flere gange

Nu er synligheden jo afhængighed af branche og udbud/efterspørgsel - men et par generelle tips (kan ikke se din profil da du er i 3+ led)

• Få relevante nøgleord ind i profil = typiske roller der søges på + branchespecifikke kompetencer
  • Follow relevante firmaer og freelance bureauer på linkedin, twitter og blogs. Saml op hvilke typer af jobopslag der kommer og hvad der specielt søges efter. Tilpas din profil hvor det er muligt.
  • Der er generelt 2 typer af profiler, den "brede" allround inden for et område  og den mere "snævre" + den 3 mulighed, nemlig  gør profil delvis "bred" , men fokuser samtidig på et par nøglekompetencer hvor du (såvidt muligt) fremhæver hvad du specielt kan tilbyde
  • Signup til relevante linkedin grupper - og andre steder
  • Del på linkedin relevante artikler inden for din branche, egne blogindlæg hvis du laver dette. 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Tilmeldt 15. May 12
Skrevet kl. 14:42

Nils Pedersen:

Tak for input.

Jeg skriver godt nok "2012 - ?: Avalibleble for a new and exciting job - Full time, part time and freelance are welcome." - Men du har måske ret i, at det ikke var tydeligt nok.

Er det bedre at jeg i toppen istedet for skriver:

"Avalible and seeking for a full time job. Offering my expertice to the highest bidder." ?

Sorry - det bed jeg ikke lige mærke i.

Men men.... Når nu du er dansk - hvorfor så ikke skrive det på dansk?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)