Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg booste min Linkedin profil til flere visninger + konverteringer ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Vium:

Hej Nils.

Jeg har lavet en stor guide, du måske kan bruge. Den er ganske omfattende, har over 100 kommentarer at dykke ned i og bliver brugt til undervisning på jobcentre og i a-kasser. Læs den her 

Håber det kan bruges.

WOW - den skal jeg da lige bruge lidt tid på...... Yes

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 14:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nils

Et par ting du skal gøre:

- Få nogle flere connections/forbindelser.

- Meld din ind i (flere) grupper, og deltag aktivt. Især de fagligt relevante grupper kan være med til at brande dig som en person, der ved hvad han taler om.

- Brug grupper og søgefunktioner til at finde interessante virksomheder og mennesker. Kig på deres profiler og en del vil vælge at klikke sig tilbage og se din.

- Del relevant indhold i din status

Alt dette skulle gerne gøre at flere vil kigge forbi din profil.

I forhold til selve profilen, så ville jeg nok starte med at gøre summury/den korte beskrivelse mere skarp: Fortæl mig ganske kort men præcist og skarpt hvad du tilbyder mig som potentiel arbejdsgiver. Hvilke opgaver kan du løse for mig, hvor er det, at du kan gøre en forskel i min virksomhed og hvorfor skal jeg vælge dig.

Håber du kan bruge ovenstående og held & lykke med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:09

Henrik Rygaard Jensen | Jobfisk.dk:

Hej Nils

Et par ting du skal gøre:

- Få nogle flere connections/forbindelser.

- Meld din ind i (flere) grupper, og deltag aktivt. Især de fagligt relevante grupper kan være med til at brande dig som en person, der ved hvad han taler om.

- Brug grupper og søgefunktioner til at finde interessante virksomheder og mennesker. Kig på deres profiler og en del vil vælge at klikke sig tilbage og se din.

- Del relevant indhold i din status

Alt dette skulle gerne gøre at flere vil kigge forbi din profil.

I forhold til selve profilen, så ville jeg nok starte med at gøre summury/den korte beskrivelse mere skarp: Fortæl mig ganske kort men præcist og skarpt hvad du tilbyder mig som potentiel arbejdsgiver. Hvilke opgaver kan du løse for mig, hvor er det, at du kan gøre en forskel i min virksomhed og hvorfor skal jeg vælge dig.

Håber du kan bruge ovenstående og held & lykke med.

Hej Henrik,

Tusind tak for input. Det vil jeg få kigget nærmere på.
Jeg vil få kigget summary igennem og få den tilpasset, så den bliver mere skarp og præcist.

Vh Nils 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46609
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du staver her i tråden available på to måder og begge forkert, og det kan være tilfældigt her, men check i alle fald din linkedin profil for stavefejl, jeg har ikke set den.
Du bør bruge engelsk hvis du venter det sprog er vigtigt for din arbejdsgiver, ellers måske ikke.
Jeg ville ikke skrive, making my expertise available to the highest bidder, det lyder som om du er en attraktiv auktionsgenstand alle vil byde på.
Hellere noget med "my expertise include xxx, xxx and x" and my experience comes from working for xxx and xxx. Education xxxx(hvis interesant) languages spoken and in writing include xx, xx and xx + languages spoken on communication level, but not written further includes xxx, IT skills are xxx xx
For further information please contact med at (linkedin eller en email)

Prisen på dig er ikke et issue i linkedin, det er bare hvad du kan.
Din geografiske placering er også vigtig, og er der nogen der anbefaler dit arbejde, kan det gavne

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:06

Du staver her i tråden available på to måder og begge forkert, og det kan være tilfældigt her, men check i alle fald din linkedin profil for stavefejl, jeg har ikke set den.
Du bør bruge engelsk hvis du venter det sprog er vigtigt for din arbejdsgiver, ellers måske ikke.
Jeg ville ikke skrive, making my expertise available to the highest bidder, det lyder som om du er en attraktiv auktionsgenstand alle vil byde på.
Hellere noget med "my expertise include xxx, xxx and x" and my experience comes from working for xxx and xxx. Education xxxx(hvis interesant) languages spoken and in writing include xx, xx and xx + languages spoken on communication level, but not written further includes xxx, IT skills are xxx xx
For further information please contact med at (linkedin eller en email)

Prisen på dig er ikke et issue i linkedin, det er bare hvad du kan.
Din geografiske placering er også vigtig, og er der nogen der anbefaler dit arbejde, kan det gavne

Tusind tak John, og godt spottet.
- Det vil jeg få rettet med det samme.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)