Har læst i flere tråde herinde at bla Pakistan er et af de lande hvor man kan få lavet T-shirts med tryk. Jeg søger derfor en der kan hjælpe mig med kontakt, priser, leveringsmetode, og div praktiske ting i forhold til det.
Hvis der er nogen som har mod på at svare på nogen af mine mange spørgsmål ang dette, så er i velkomne til og maile mig eller ligge en pb her på amino.
Det er selvfølgelig ikke kun jer med kontakt til Pakistan jeg høre fra, andre med forbindelser til evt samme branche område er også velkommen..
Mvh
Dennis
(Undskylder for dobbelt indlæg, synes dog det var meget relevant at ændre overskriften for at præcisere min søgen)
Som tidligere nævn på andre indlæg ang. produktioner af t-shirt:
Jeg arbejder som partner i et kinesisk baseret kommunikationsvirksomhed som sætter kunderne i direkte kontakt til fabrikkerne for at mindske omkostningerne.
Send mig en mail med dit budget, kvantitet af t-shirt per design og hvad jeres fremtidige planer er.
Ud fra det kan vi se om vi kan finde jer en fabrik der passer til præcis det i har brug for.
Jeg blander mig lige undskyld :) jeg har en side om tøjdesign og jeg får flere og flere der gerne vil vide hvor og hvordan man lige gør !
http://toejdesigner.dk/designer/ dem som har mulighed for at hjælpe fra udlandet må meget gerne lave reklame for dem selv her inde da jeg ikke har side for at tjene på den men for at kunne hjælpe både dem som spør mig men også for at spare mig selv for den tid det tager at svare på det samme igen og igen :)