Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lygteshop.dk søger nye varer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Glejbjerg
Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 41
Fra  MD Electronic Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lygteshop.dk forsøger hele tiden at udvide sit sortiment på lygter og belysning, og vi er nu på jagt efter nye emner.
Det kunne bla. være designer lamper, arbejds belysning, trailer baglygter, operations lygter eller andet endnu mere spændene.
Har du en virksomhed som importerer eller selv fremstiller en særlig vare indenfor belysning, som du mener kunne være interessant at prøve at sælge online på vores shop, så skriv venligst tilbage med dit forslag.

Vi har dagligt over 100+ besøgende, en TrustPilot score på over 9, og som oftest yderst tilfredse kunder.
Vi går primært efter meget store mærkevarer, eller varer som man ikke finder andre steder, og kun varer af en særlig god kvalitet/pris.

Med venlig hilsen

Martin D

Proud owner of www.Lygteshop.dk

Fra Balerup
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 1
Fra  lygteshoppen I/S Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej martin.

Kan se du søger nyt sortiment.

Kan ikke tilbyde noget nyt tænkende lys mirakel, men et nyt lygtemærke for det danske marked.

Kig på det og vend tilbage, kan evt sende et par vareprøver.

brontelight.com

Lad mig høre fra dig!

Mvh

Dennis

Fra Glejbjerg
Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 41
Fra  MD Electronic Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Tak for dit svar.

Jeg kender til dels godt brontelight lygterne, jeg er blevet kontaktet af brontelight direkte masser af gange, senest sidst i oktober i år.
Det er desværre ikke lige den slags nye varer jeg havde i tankerne, da jeg allerede har et udmærket sortiment i lommelygter.


Mvh

Martin

Proud owner of www.Lygteshop.dk

Fra Haderup
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 44
Fra  Cottonquality.dk Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Du kan tage et kig på www.cottonquality.dk og se under krystal lysekroner og lamper og se om det kunne være noget.

www.cottonquality.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)