Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Pagerank?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg skal lige være helt med på bølgen, omkring Google Pagerank.
Vores side har længe ligget som pr1 ifølge: http://www.prchecker.info/

Men imellemtiden er vi steget til tops på Google under søgeordene:
"Gratisspil" side 1 nr #2 
"Gratis spil" side 1 nr #4

Jeg undrer mig derfor over at vores rank ikke er steget.
Både besøgstal og indgående links er steget drastisk.

Er der en special dato hvor PR ranks opdateres? eller opdateres de konstant (live)?

Bedste Hilsner! 

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 23:10

Pagerank bliver opdateret ca. 1 gang i kvartalet, men pagerank har absolut intet at gøre med hvor du ligger placeret i søgeresultaterne, så ud fra den vinkel kan det være fløjtende lige gyldig Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:22

Tak for svaret.

Okay, så er jeg med. Synes godt jeg havde læst at det ikke var så ofte den blev opdateret.
Men hvad har Google pagerank så at sige? Er det kun en form for "magt status" eller hvordan hænger det hele sammen?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 23:30

Oxkjær:

Pagerank bliver opdateret ca. 1 gang i kvartalet, men pagerank har absolut intet at gøre med hvor du ligger placeret i søgeresultaterne, så ud fra den vinkel kan det være fløjtende lige gyldig Wink

Pageranken bliver opdateret oftere, men det er den synlige PR som bliver opdateret et par gange om året, altså den PR man kan se i PR-checkere, plugins med mere. 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1751
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:40

Pagerank er nok et af de mest komplekse emner indenfor SEO.

At sige pagerank ikke har noget at gøre med hvor et site er placeret i søgemaskinernes organiske søgeresultater er ikke helt korrekt.

Ofte siger man det, fordi der menes " Det er ikke kun det, der har indflydelse" og det er helt rigtigt.

Sjovt nok siger de samme ofte bagefter at links, er det vigtigste.

Pagerank er jo netop en værdi, der måler på links og værdien heraf. Så dem, der mener pagerank ingen værdi har, mener indirekte at links ingen værdi har. (men det er ikke korrekt)

Den pagerank der VISES, har som sådan ikke nogen værdi, fordi tallet ikke afspejler den pagerank et site rent faktisk har, da opdateringen ikke er synlig i real time.

Du kan læse lidt om hvad Pagerank faktisk er for en tingest her

Men det er helt rigtigt, at pagerank værdien i sig selv, ikke bør benyttes som eneste succes kriterie mht seo

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 23:43

Pagerank har ikke den samme værdi som det tidligere har haft. 

Pagerank kan tit afspejle indgående links og osv, men du skal ikke nødvendigvis lægge større værdi i det.

Argument:
Jeg havde en side stort set uden indhold liggende i 2 måneder og pludselig stort set uden linkbuilding og seo fået tildelt en pagerank 2.. siden den dag har jeg i hvertfald ikke lagt den samme værdi og søgemaskine mæssige fordel i pagerank. 

Det sagt så har det selvfølgelig betydning og det afspejler ofte seo'en på en side.

Med venlig hilsen
Christian Højbo Møller 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:46

Tak for svarende,

Så blev jeg ihvertfald en del klogere på emnet.
Man behøver altså ikke at sidde hver anden dag og tjekke sin PR rank. 
Jeg tror bare at jeg vil fokusere lidt mere på linkbuilding og indhold istedet.
Så kommer resten nok af sig selv Big Smile 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:01

man skal ikke tænke på pagerank men gå efter lave den bedste side så kommer kunderne også til ens side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)