Der er ofte spørgsmål om det at blive foredragsholder herinde og flere har også skrevet til mig om det. Jeg har derfor lavet dette blogindlæg, som kommer med ti spørgsmål, der kan hjælpe dig på vej.
Super fedt indlæg, det kommer sjovt nok lige et par timer før jeg skal mødes med min tidligere uddannelses institution, hvor jeg overvejede at tilbyde at holde foredrag om Kina.
Jeg må erkende at jeg ikke har hørt om dig, ildsjæl eller dine foredrag før, men det gør det næsten endnu bedre, da jeg i min situation hellere vil høre om erfaringer fra en der stadig finpudser sine kompetencer, frem for en superstjerne der allerede kan det på rygradden. Oftest føler jeg at hvis man vil begynde på noget, i dette tilfælde foredrag, er det mere givende at høre på dem der har mindre erfaring, da de stadig kan huske hvordan det er at være ny, hvilket de mere erfarne måske har glemt.
Indlægget har i hvert fald styrket min fornemmelse for om det er noget for mig, og har givet mig nogle vigtige punkter at tænke over. Tak for det!
Med venlig hilsen,
Michael Bruun-Larsen
Professionel hjælp til oversættelse, rådgivning og markedsføring til det kinesiske marked. www.kinabureauet.dk