Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud: 1 kr. for et webhotel

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bare sige tillykke til Surftown med opgraderingen! :) Og det lyder godt, at i kigger på performance af kundernes hjemmesider - det er en vigtig ting :)

Venlig Hilsen
Lucas Rolff 

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:50

Bo Kruse:

Mikael christiansen:
hvad jeg kan læse mig til på deres surftown hjemmeside er det kun første år dette tilbud gælder

Det er korrekt, at det er kun første år.

Vi har bl.a. kørt test med pingdom på et site, som før havde en gennemsnitlig svartid på det specifikke site på ca. 2.915 ms - efter opgraderingen til Litespeed har sitet nu en gennemsnitlig svartid på 464 ms. Oppetiden på samme eksempel er målt til 99,99% over en periode på 14 dage.

det er værd at overveje efterhånden måske især vis kan ligge mange domæner hos jer med unikke ip til en lav pris

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 09:31

Hmm litespeed på billigewebhoteller, det er spændende, men surftown har godt nok også noget de skal rode bod på. Jeg anbefaler følgende hoteller til joomla løsninger: http://www.prestatips.dk/joomla-webhotel.html

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

TimP:
Jeg anbefaler følgende hoteller til joomla løsninger

fordi du tjener penge på at linke til dem....

Tilmeldt 6. Sep 09
Skrevet kl. 18:09

Og? Kan man ikke anbefale noget og tjene penge samtidigt. Surftown har også affiliate program, men dem kan jeg ikke anbefale så de er ikke med ;) du kan jo også bare bruge rabatkoderne og lade være med at trykke på linksene.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 18:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TimP:
Kan man ikke anbefale noget og tjene penge samtidigt.

din "anbefaling" er udelukkende din egen grådighed og ikke baseret på at du faktisk aner noget om de produkter du "anbefaler".

Tilmeldt 6. Sep 09
Skrevet kl. 19:14

Jeg føler ikke at jeg skal forsvare mig selv overfor dig, men jeg er kunde alle stederne, og har været hos surftown - hvortil jeg aldrig vender tilbage. Iøvrigt kunne det måske være en ide at omtale mennesker du ikke kender med en hvis mængde respekt.. Det er en af de åbenlyse grunde til at jeg sjældent bruger amino, folk har så travlt med at nedgøre andre.

Hvordan ved du at jeg ikke har lavet listen først og bagefter opdaget at der er noget der hedder affiliate markedting, og så lagt links på derefter?

Ha nu en super god aften.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 19:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvorfor skal folk altid brokke sig over hinanden? Man kan ikke sige et webhotel er bedst, man kan sige "Jeg syntes godt om x webhotel, fordi jeg har haft den og den oplevelse, og jeg syntes det og det omkring hvordan siden køre, og det virker stabilt, men nogle gange, kan der være dit og dat problemer, men det bliver hurtigt løst".

Man kan ikke sige "Det er det bedste i verden" man kan sige, det er det bedste jeg har prøvet, og så kan man give en begrundelse. Man skal ikke give en begrundelse for at tjene flest penge, men for at være ærlig omkring det produkt man sælger, det produkt man har som kunde.

Det er som om, at webhosting er mere religion end en service.

Surftown er gode for nogle, ikke for andre, meebox er gode for nogle, og ikke for andre, vi er gode for nogle ikke for andre, osv osv, det er da i det mindste godt, at folk er forskellige. Og stiller forskellige krav til hosting, nogle får en dårlig oplevelse, hvor andre får en rigtig god en.

Men i sidste ende, gælder det om, at være ærlig, hvis man som kunde har et produkt, og give argumenter for hvorfor produktet er godt, men også hvad der ikke er så godt.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)