Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

salg af hår voks?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg sad og kigger lidt rundt og overvejer at starte en web-shop dog skal jeg hører om der er nogen som ved om der er salg i hår pleje produkter som hårvoks hår spray og sådan nogen slags??

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 17:09

billigvoks.dk
e-voks.dk
nicehair.dk
hair247.dk

og sikkert mange flere... hvordan vil du konkurrere med dem? hvis det kun er på pris, så tror jeg du skal finde en anden forretnings idé

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 17:21

okaii der var faktisk flere ind jeg lige havde set... ja skal nok kigge efter noget andet. men det jo lige hvad :)

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 17:25

Medmindre du har penge nok. Problemet med de produkter er, at man typisk skal være frisør for at købe dem. Men lykkes det dig alligevel at komme udenom, så skal man smide en del penge pr.produktgruppe, for at få en god rabat.

Ved ID Hair, skal man smide omkring 60.000-70.000 for at få dåserne til en god pris (25-30.- stk)

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 17:31

en anden god gang, så brug lidt tid på research. disse hjemmesider fandt jeg på 1 min. ved en google søgning

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 20:52

Du skal være velkommen , kan afsløre der er nok 5-10 store på markedet og omtrent 100 små webshops ;)

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Mar 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 23:05

Fik en lille tanke i anledning af denne tråd

Tænk hvor mange scenarier der hver dag bliver opstillet på Amino og hvor mange fornuftige svar der egentlig kommer. Det er jo alt fra ide, til opstart og videre i drift. 
Hvis man samlede alle svar, der er givet igennem tiden om f.eks. at starte en webshop, drive en webshop osv. er der næsten givet en forretningsplan.

Kunne det ikke være sjovt, hvis Amino skabte et scenarie om en person eller flere, der ønskede at starte et eller andet. Ud fra nogle rammer og fremgangmåder skabt af Amino (afstemning, debat?), skulle brugerne så i fællesskab finde et marked, en ide, udvikle ideen og til sidst skabe en forretningsplan, hvor alle har haft mulighed, for at byde ind på det område, hvor de har kompetencer.

Man kender det fra HHX, hvor man i afsætning skulle opfinde en virksomhed og lave en forretningsplan. Det her kunne være den helt store og langt bedre udgave af HHX opgaven.
Amino sætter rammerne og brugerne skaber forretningsplanen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)