Hej Kenneth,
Her kommer mine umiddelbare tanker om din fine shop.
jeg ville udnytte den 'tomme' plads i dit banner noget bedre istedet for kun at have teksten "velkommen, (log in)". Tror det er de færreste der laver en profil medmindre det er påkrævet for at handle.
Der er lang vej indtil produkterne - nogen købere vil måske hoppe fra før de når derind.
På forsiden har du under dine slides "populære produkter". Få sat noget 'tilføj til kurv' eller lign. på.
Når jeg så læser dine handelsbetingelser, finder jeg følgende:
"Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra inCover.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
I vores e-butik kan du betale med følgende betalingsmidler: Dankort & Visa Dankort, MasterCard, Maestro, JCB & American Express, Visa Electron, MasterCard Debit"
Det er som hovedregel altid en meget dårlig idé at kopiere tekster og smække dem ind på sin egen side, og endnu dummere slet ikke at læse dem igennem og redigere i dem. Samme fejl med "inCover.dk" gør sig gældende længere nede i teksten.Få det ændret med det samme. Jeg har ikke læst jeres produkt beskrivelser, men mon ikke de så også bare er rippet fra en konkurrent? :)
Og jeg kan heller ikke se, at i tager Dankort mv.? - Men kun at i tager i mod paypal betalinger.
På jeres kontaktformular kan man fra en dropdown box vælge mellem "service client" og "webmaster". Få det ændret til noget mere relevant.
Udover det, er siden ganske fin og simpel :)
Håber du kunne bruge det til noget.
Mvh.
Lars Thomsen