Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges på mobil4u.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er så småt færdig med min nye webshop opbygget i Presta. Mangler dog stadig at ligge varer i en del kategorier, samt oprette nogle tilbud, men det overordnede billede er færdigt.

Jeg vil meget gerne have feedback på både designet og opbygningen af siden, så der kan forbedres de steder det måtte væe nødvendigt. Både positiv og negativ kritik modtages meget gerne.

Med venlig hilsen

Kenneth Davidsen

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 16:17
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 16:18

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 16:32

Kunne være fedt med en fiverr.com video:)

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 16:32

Hej Kenneth,

Her kommer mine umiddelbare tanker om din fine shop.

jeg ville udnytte den 'tomme' plads i dit banner noget bedre istedet for kun at have teksten "velkommen, (log in)". Tror det er de færreste der laver en profil medmindre det er påkrævet for at handle.

Der er lang vej indtil produkterne - nogen købere vil måske hoppe fra før de når derind.

På forsiden har du under dine slides "populære produkter". Få sat noget 'tilføj til kurv' eller lign. på.

Når jeg så læser dine handelsbetingelser, finder jeg følgende:

"Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra inCover.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

I vores e-butik kan du betale med følgende betalingsmidler: Dankort & Visa Dankort, MasterCard, Maestro, JCB & American Express, Visa Electron, MasterCard Debit"

Det er som hovedregel altid en meget dårlig idé at kopiere tekster og smække dem ind på sin egen side, og endnu dummere slet ikke at læse dem igennem og redigere i dem. Samme fejl med "inCover.dk" gør sig gældende længere nede i teksten.Få det ændret med det samme. Jeg har ikke læst jeres produkt beskrivelser, men mon ikke de så også bare er rippet fra en konkurrent? :)

Og jeg kan heller ikke se, at i tager Dankort mv.? - Men kun at i tager i mod paypal betalinger.

På jeres kontaktformular kan man fra en dropdown box vælge mellem "service client" og "webmaster". Få det ændret til noget mere relevant.

Udover det, er siden ganske fin og simpel :)

Håber du kunne bruge det til noget.

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41

Hej Kenneth.

Umiddelbart synes jeg det er fin side du har lavet.

Har dog lidt spørgsmål/kritik:

- Er der en grund til at vise det danske flag med valuta i dropdown -  når det er et billed ?
- Få ændret billedet, i højre side af toppen, så det er tekst og klikbart.
- Synes det virker lidt mærkeligt - at du viser to steder i venstre og højre side, at du benytter dig af paypal - Synes du skal beholde det billede i venstre side.
- Få sat et support tlf nummer ind - evt. i toppen istedet for billedet i højre side. 
- Faldt lige over denne side - Tjek op på at alle billederne til produkter er de rigtige. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:29

kategorierne i venstre side er lys grå på hvid baggrund derved ikke lettest at se , jeg ville lave links der sort tekst farve derved lettere at se.

fodnoten og flere andre steder på siden er denne lyse grå tekst på siden der er svær at læse , lave en sort tekst farve på en hvid baggrund.

social medier der savner jeg både google plus , facebook og twitter på siden så man kan dele siden på disse og likes og plusse din side nemt .

den pris på siden køre over teksten ved de produkter med grøn tekst overstreger den teksten den mørke tekst på siden , derved er priserne nærmest ulæselige dem som overstreges

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54

Nu er jeg jo arbejdsskadet Big Smile Så jeg kan godt lide PayPal logoet....  hahaha.

.

Men.. Fin side.. Det meste er allerede skrevet herover af andre.

Det eneste du dog bør tænke på er, at utrolig mange kunder gerne vil se Dankort loget på siden, da dette automatisk giver en bedre "feeling" med at siden er ok.. Og derigennem markant øge din konvertering.

Jeg ville derfor anbefale at du tilbyder Dankort gennem f.eks. ePay/Quickpay og har PayPal til at tage de andre transaktioner med (visa, master, american express, diners og PayPal).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:40

jeg handler kun steder hvor man kan handle med dankort så det kan klart anbefales af en indløsning aftale med en af udbyder ePay med mere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:44

Jeg siger også ikke kopiere og sæt ind, i det mindste ret til :)

"Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra inCover.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Hvordan kan i love at i først trækker pengene når varen er sendt? Jeg kan se i har ewire. Ewire trækker pengene med det samme og sætter dem ind på en konto til formålet. Du kan så trække deres penge fra deres oprettede midlertidige ewire konto når de har modtaget varen? PT understætter Ewire ikke forsinket capture

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)