Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Automatiske email marketing flows i serier

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 21:46

Bruger E-Mærket, Blockbuster og Fleggaard jer? Just asking...
Men jeg ser absolut ingen grund til at man skal skifte til jer, frem for f.eks. MailChimp eller Campaign Monitor.
Vil foreslå jer at liste nogle USP'er hvor i skiller jer ud :)

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 23:33

Hej Janus,

Tak for dit post.

Ja de nævnte virksomheder er kunder hos os, sidstenævnte sådan lidt on/off (de vil iøvrigt ikke være fremtrædende på vores nye site der er på vej i luften) :).

Vi ønsker kun kunder der aktivt gerne vil skifte til os, og ser en fordel i den personlige service, sparring og hjælp til at optimere deres data blandt meget andet.

En hel liste der sammenligner løsningerne er en god idé - det er blot ganske omfattende at lave og ikke mindst vedligeholde. Vi vil hellere fortælle om vore egne fordele, end forsøge at vedligeholde en liste på et område, hvor udviklingen flytter sig hastigt.

De kunder vi har fået fra de nævnte løsninger har alle oplevet større omsætning efter skiftet til os.

Vi gør gerne forsøget også hos din virksomhed :)

God aften,

Kim 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 10:21
Jeg har aldrig helt forstået hvorfor det stort set udelukkende er mailchimp og campaign monitor der prises til skyerne her på amino. Ja begge systemer er brugervenlige, men har også en række mangler som gør at jeg personligt går udenom dem. At man ikke kan indsætte dynamic content er efter min mening en stor mangel ved de to systemer.

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 23:30

Skønt at høre det synspunkt.

Jeg giver dig ret i, at de har en god brugervenlighed Jesper. Lige nu arbejder vi også på wizards og easy flows ... men vi har fokuseret på funktioner der kan øge salget først :)

Kim

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 14:53

Tak for svaret.

Grunden til at jeg spurgte ind til dine kunder, var kort sagt for at det hele så meget suspekt ud for mig. Hvorfor? Jo fordi at jeg tjekkede dit site via mobilen og det hele bare så forkert ud og som om at en teenager havde klippet og klisteret lidt i photoshop.

Men hvis jeg har fået den tanke, så synes jeg at du bør overveje om du ikke skal få deaktiveret dit mobile-theme på dit site eller i hvert fald få det tilrettet så der ikke kommer disse grafisk "fejl". Prøver lige og vedhæfte et billede her.

Nå, men når det så er sagt og jeg har haft mulighed for at besøge dit site fra en almindelig pc, så ser det hele jo fint ud.

At jeg så bare stadig ikke forstår hvorfor i deler "Autoresponders", "Triggeremails" og "Automatiske Flows" op i flere dele. For mig at se er de alle bare en autoresponder, der er sat op på baggrund af tidligere hendelser og informationer. Men det er nok fordi at jeg er vant til at opsætte det hele fra Mailchimp.
Håber at du ser på mine kommentarer på en konstruktiv måde, da grunden til at jeg skrev i første omgang, blot var fordi at jeg ikke blev solgt. Så måske det kan beskrives bedre og fra flere "synsvinkler". Så der f.eks. kom flere eksempler på de forskellige "automatiske flows"

Det var der i øvrigt også en anden der spurgte om hvorfor de så ofte blev anbefalet. Det vi jeg skyde på nok har noget med deres størrelse at gøre. Men over 2 millioner brugere, så er der jo en del der kender dem og deres brugervenlighed er efter min mening helt i top.
Derudover kan det stort set det samme som de rigtig mange af de mere nørdede udbydere kan, hvis man bare gider at aktivere de forskellige integrationsmuligheder der er.

Og der fandt jeg så et spørgsmål til dit system, som faktisk godt kunne vende en ellers utrolig glad Mailchimp-kunde over til jer.
Jeg ser nemlig at i også har en Magento-integrations i jeres system. Ved du hvor mange "data-felter" man kan flytter over fra Magento til Mailplatform og er de defineret forud?
Mener at vi pt. rykker 35 felter over fra Magento til hver Mailchimp subscriber - Er det samme eller mere muligt ved jer?

Mvh.
Janus

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 15:01

Hej Janus,

Du får lige et hurtigt svar mellem mine møder.

Vi uploader nyt web-site indenfor ganske kort tid, men tak for kritikken (den er skam berettiget på det nuværende site) -:)

I kan overføre de felter du ønsker fra Magento.

Nej der er stor forskel på de simple autoresponder funktionaliteter som findes i MailChimp og så vores.

Kim

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 15:05

Hej igen Kim,

Så fik jeg lige tilføjet billedet til mit forrige indlæg. Håber du kan bruge det til noget.
Ud fra hvad jeg kan læse på dit site, så ser jeg ingen forskel på MailChimps autoresponder og jeres. Men hvis der er en forskel, så ville jeg da helt klart prøve at udpensle disse, så det er tydeligt hvad de er.

For Autoresponders er helt klart et af de stærkeste våben derude og vi udsender dem dagligt, så jo flere funktioner du kan tilbyde, jo bedre.

Mvh.

Janus 

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 01:07

Hej Janus,

Vi vil gerne give dig en rundvisning i vores løsning.

Det må vist være den bedste udnyttelse af vores fælles tid.

Du kan bare tilmelde dig her, så skal jeg nok selv gennemføre demoen:

http://mailplatform.dk/gratis-test-konto/

Kim

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)