Hej alle Aminoer Som sikkert mange andre, har jeg RIGTIG længe gerne have villet lave en hjemmeside. Dog, som jeg ligeledes også tror mange har haft, har jeg i uendelighed sat problem efter problem op for mig selv, hvilket har betydet jeg ikke har fået fingeren ud, og bare kommet i gang. Men nu er det så vidt. Jeg har fundet mig et tema, niche, område jeg vil koncentrere mig om, og som samtidig interesserer mig, nemlig mennekser. Det helt basale ved mennesket, nemlig personligheden, og de begrænsniger som vi sætter for os selv, og derfor ikke for fuldført det vi tænker og godt kunne tænke os. (lige som jeg selv er et godt eksempel på - og derfra kommer ideen også) Siden skal være en guideline for dem der ikke kan se sig ud af en situation. En slags coach, bare på en hjemmeside. Tanken er at der skal kunne deles ideer, tanker og råd med andre. Lige fra den studerende til chefen. Det skal være en brugerflade lige fra den hjemmegående husmor, og professionelle coach som vil dele ord ud, samrt brugere der kan dele ud af egen erffaring fra deres liv. Så, nu kommer spørgsmålet så. Hvad skal sådan en hjemmeside hedde? og, Hvad synes i om ideen? Jeg har selv foreslag som Ta-ansvar eller bare ansvar! Alle kommentarer modtages gerne :) Med venlig hilsen Jacob PS: Jeg ved det er et omfattende projekt, men man skal vel staret et sted :) |
Jacob Friedrichsen:Hvad skal sådan en hjemmeside hedde?
Hej,
Martin Thorborg har lavet nogle videoer, som måske kan være til hjælp.
''" target="_blank">Sådan vælger man et godt firmanavn''.
''&feature=relmfu" target="_blank">Der er en grund til du ikke kan finde på navnet''.
Held og lykke med at finde navnet.
Med venlig hilsen
Simon Mark Nielsen