Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS Pakkeshop (integration i Webshop)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rønne
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Underdrenge.dk ApS Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer

Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe, da jeg er lige på nippet til at skulle gå online med min shop, og det sidste jeg mangler er integration af GLS Pakkeshop. Den skal kunne finde de nærmeste pakkeshop's efter man har indtastet sin adresse. Jeg har set mange eksempler på denne løsning i andre shops, dog ikke i det CMS jeg bruger. Jeg har min shop i en Umbraco løsning.

Jeg har fået tilsendt en masse koder af en fra GLS, men det jeg leder efter er et form for "modul" eller "plugin", så det hele ikke skal hardkodes. Jeg har søgt og søgt, men finder kun dyre løsninger der kun virker til andre CMS produkter. Er der nogle der ved noget om dette?

På forhånd tak

Mvh Tim

www.underdrenge.dk - her finder du ingen sure underbukser

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:55

timmah:
Jeg har fået tilsendt en masse koder af en fra GLS, men det jeg leder efter er et form for "modul" eller "plugin", så det hele ikke skal hardkodes. Jeg har søgt og søgt, men finder kun dyre løsninger der kun virker til andre CMS produkter. Er der nogle der ved noget om dette?

Jeg tror ikke at der findes et plugin til Umbraco der kan lige præcis det, men det er jo noget du kan få lavet. Jeg er selv Umbraco programmør og jeg har lavet meget customcode til det.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Rønne
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Underdrenge.dk ApS Skrevet kl. 13:26

Hej Niels

Tak for dit svar. Har du lavet noget man kan se i aktion? :-)

www.underdrenge.dk - her finder du ingen sure underbukser

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:34

timmah:

Tak for dit svar. Har du lavet noget man kan se i aktion? :-)

Meget af det jeg har lavet ligger bag login fordi jeg udvider kundernes Umbraco meget mere end hvad der er i standardversionen.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)