Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate-tilmelding på Amazon uden lanceret website?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Affiliate-Aminoer.

Jeg har et hurtigt spørgsmål, jeg håber I kan hjælpe mig med?

Jeg er af min programmør blevet bedt om at oprette mig som AffiliateAmazon, selvom sitet endnu ikke er lanceret?

Kan det overhovedet lade sig gøre? Jeg skal jo oplyse URL'en!?

Derudover beder Amazon mig om at opgive antallet af besøgende på min side? Kan jeg bare skrive, hvad der forventes her?

Eller kan jeg slet ikke oprette mig endnu?

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:04

Tillader mig lige at trække tråden op, da det haster lidt. Embarrassed

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København Ø
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:35

Kan desværre ikke hjælpe dig, men vil også meget gerne selv kende svaret, da jeg er ved at starte et nyt site med stor trafik.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:07

Wiegandt:

Kan desværre ikke hjælpe dig, men vil også meget gerne selv kende svaret, da jeg er ved at starte et nyt site med stor trafik.

Hej. Jeg kan ikke lige finde tråden, men jeg fik stillet samme spørgsmål i en anden tråd, og svaret var, at du først er nødt til at lancere din side. Jeg forsøgte selv at oprette mig som Affiliate på Amazon, og flere af de punkter man skal udfylde, udspørger dig om flere facts i forbindelse med dit website (eksempelvis: antal unikke besøgende). Og det er jo lidt svært at svare på, hvis siden ikke er på nettet :-)

De bedste hilsner

Thomas

Fra København Ø
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:04

Tak for svaret og god weekend.

Fra CPH
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:04

Hej. Jeg vil sige at Amazon USA, det kræver at din site website skal være lavet færdi, d.v.s. ikke noget med  "under construction".

Der var på et tidspunkt hvor min website blev ikke godkent på grund af dette.Yes men mærkligt nok blev den accepteret i Amazon .de og .fr

Mvh. Dar.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:03

darelbida.com:

Hej. Jeg vil sige at Amazon USA, det kræver at din site website skal være lavet færdi, d.v.s. ikke noget med  "under construction".

Der var på et tidspunkt hvor min website blev ikke godkent på grund af dette.Yes men mærkligt nok blev den accepteret i Amazon .de og .fr

Mvh. Dar.

Tak for feedback. Ja, jeg har også besluttet mig for ikke at oprette mig, før siden bliver lanceret om en månedstid :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)