men for mange butikker ansætter folk uden viden om produkterne eller sælger baggrund
Der ramte du lige hovedet på sømmet. Det gør de jo for at holde omkostningerne nede, og for at kunne konkurrere med nethandlen. Så vi er faktisk selv med til at det bliver sådan. Og jeg kan da kun anbefale dig at prøve Din Tøjmand. Der er det et voksent butiksuddannet personale man møder.
- Efter flere år med kraftig vækst træder e-handlen fortsat sine barnesko. Både forbrugere og e-butikker har høje forventninger til fremtiden, og potentialet for vækst er stort, både i forhold til volumen og antal transaktioner, siger direktør Lars Friis fra Dibs Payment Services.
Nej i sidder og kalder Thorborg for manden med et stor Ego osv. Drop det ..
Nu tror jeg lige du skulle tage og læse hele tråden. Det har jeg aldrig skrevet. Men nu du har startet den her. Så er det faktisk det han selv skriver om sig selv her i tråden.
hey hov! jeg har aldrig kaldt thorborg for noget.. jeg deltog udelukkende i tøjservice-delen.
Men hvis jeg skal blande mig i ego-delen, så er det da kun fedt at manden er fremme i skoene. Han er ikke gud, men han er stadig en dygtig forretningsmand og grunden til at vi har et forum at diskutere ham i ;-)
hey hov! jeg har aldrig kaldt thorborg for noget.. jeg deltog udelukkende i tøjservice-delen.
Men hvis jeg skal blande mig i ego-delen, så er det da kun fedt at manden er fremme i skoene. Han er ikke gud, men han er stadig en dygtig forretningsmand og grunden til at vi har et forum at diskutere ham i ;-)
Mente heller ikke dig Michael
Husk nu på at uden Martin, havde i slet ikke siddet her og haft den her diskussion. Amino Gud
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Men næste gang kunne han tage en t-shirt, sweater eller skjorte med en lille diskret Aminologo på
Spørgsmålet er jo om ikke medierne stopper med at kontakte ham... en ekspert / fagmand der forsøger at pushe sit eget budskab/firma ud igennem nyhederne... nej det tror jeg ikke er en god ide.