Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med kun ting fra BlackBerry , så som smartphones, deres tablet playbook og tilbehør. Kan det gå i Danmark?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Soare.dk Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Blackberry er ikke særlig udbredt i Danmark og du kan pt ikke købes der tablet Playbook, selv om den er testet til at være rigtig god. Derfor vil jeg høre jer Amino´er om det kunne være en ide med en ren BlackBerry webshop. Ved mange gerne vil have en BlackBerry, men teleselskaberne sælger det kun til erhverv, .

Professionel tekstforfatter. Vil du indgå et længere samarbejde, tilbyder jeg at skrive 10 gratis tekster inden vi begynder, så du kan bedømme kvaliteten.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:01

Jeg har haft BlackBerry og var MEGET glad for den telefon - generelt synes jeg deres produkter er rigtig lækre. Jeg kunne dog være i tvivl om private ville købe dem, de er meget businessorienterede, men det skal da ikke udelukkes.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 22:07

Jeg tror ikke det vil være nemt. Jeg kender ingen der har en blackberry - sikkert tilfældigt, men stadig. Markedet er alt for lille som jeg ser det, men jeg skal de ikke udelukke det. :)

Tilmeldt 9. Sep 12
Fra  Soare.dk Skrevet kl. 22:08

Har snakket med nogle fra forskellige teleselskaber der arbejder med salg og kundeservice og de siger private efterspørger dem, men de sælges alligevel kun til erhverv.

Professionel tekstforfatter. Vil du indgå et længere samarbejde, tilbyder jeg at skrive 10 gratis tekster inden vi begynder, så du kan bedømme kvaliteten.

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 22:12

Hmm altså, nu er jeg selv storforbruger af Apple og derfor per definition nok lidt forudindtaget..

Men jeg ville nu være tilbageholdende med at starte en virksomhed kun baseret på BlackBerry (RIM) produkter, baseret på firmaets kurs nedad de sidste par år.

Der er så dog tegn på at RIM er småt på vej opad igen, men der er nok ligeså mange rygter der siger for og imod om dette som der er hard facts.

http://arstechnica.com/tech-policy/2012/09/research-in-motion-lost-less-than-expected-in-second-quarter/

Mvh. Lars

Mvh. Lars

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:17

Blackberry har haft det hårdt i USA de seneste par år de nyeste tal siger, de har en markedsandel på omkring 1% - der skulle dog være nye smartphones på vej, hvilket måske kan give dem et boost. Det menes dog ikke, de nye modeller kommer før i 2013.

Deres PlayBook-tablet virker ret lækkert designet, der vil nok være et marked. Tabletmarkedet er i voldsom udvikling.

Tilmeldt 9. Sep 12
Fra  Soare.dk Skrevet kl. 22:26

Så hvis man så satser kun på deres playbook tablet?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:22

køleskab:
Blackberry er ikke særlig udbredt i Danmark og du kan pt ikke købes der tablet Playbook

Arh... Det er jeg ikke helt enig i :o)

Men eftersom efterspørgslen på dem ikke er så stor, er det helt naturligt at udbuddet er derefter.

Selvfølgelig kan der være fornuft i at have en niche webshop, men jeg tror det bliver svært at drive en sund forretning hvis det kun skal være BlakBerry. I hvert fald hvis du kun sigter mod det danske marked.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 9. Sep 12
Fra  Soare.dk Skrevet kl. 13:51

Hej,

Okay, men så kan man sige BlackBerry har stort potentiale, da det ikke er markedsført særlig meget i Danmark?

Tilmeldt 9. Sep 12
Fra  Soare.dk Skrevet kl. 13:54

Hvad med en BlackBerry webshop, der er rettet mod Sverige, Norge og Danmark?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)