Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Henrik Bruhn stopper!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Skrevet kl. 13:25
Jeg tror sgu ikke helt på det... det kan være at det er et eller andet trick... forretningerne videreføres jo, så de fortsætter jo på samme vis, men tror sgu ikk helt han kan holde fingrene ude af branchen....
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:27
Nej, mon ikke det bare betyder at han arbejder i baggrunden, så hans person ikke bliver en del af det mere. Som han selv siger har han jo en komikerkarriere. Han er desuden en sjov komiker, har set ham før. Men hvad han laver på nettet, er knapt så sjovt.
Fra Thisted
Tilmeldt 17. Apr 07
Skrevet kl. 13:29
Hej!

der står faktisk i det der link hvor der fortælles om hans slanke comedy program, at han er "røget ind og ud af fængslerne"... der bliver ikke lagt skjul på noget! utroligt han faktisk vil linke til sådan noget når han er sur over at blive hængt ud..

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 13:34

// Jesper Skov

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 15:16

"COMEDY-KUREN er en tv-serie, med stand-up komikeren Henrik Bruhn i den altoverskyggende hovedrolle. Serien er bygget op om virkelighedens Henrik Bruhn, som bor i Linå – en lille by udenfor Silkeborg. Henrik er ikke tilfreds med sig selv og sin situation. Han vejer 180 kilo, og hele sit liv har han fuppet og svindlet sig ind og ud af fængsel. Det eneste rigtig lovlige, han har bygget op, er en karriere som stand-up komiker."

Sakset fra Forbrugerpenge: http://www.forbrugerpenge.dk/farvel/

"Jeg er træt af at se mit navn svinet til i aviser og på Internetfora, og det er umuligt at forsvare sig alle steder. Selv når jeg laver en fuldstændig gratis service, bliver jeg sablet ned, og selvom der er en stor kampånd indeni mig, så tror jeg, det rigtige valg er simpelthen ikke at slås. Nu skal man så endelig ikke tro, at dette så betyder at jeg giver mine kritikere medhold, tværtimod!"

Det er da selvmodsigelser der vil noget  Manden lider da af fornægtelse der vil noget

Jeg tror Skov har fat i noget. Svend Laustsen og Henrik Bruhn er een og samme mand. Mygind og producerne har tvunget Bruhn til at droppe hans usmagelige aktivititer og som den "store" mand han er, dropper han da ud ... blot for at starte påny med en fordækt identitet eller med en stråmand ... manden er jo smart nok (på den utiltalende måde)

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)