Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på mit nye website om Scuba Diving

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg kunne godt tænke mig nogle hårde (men kærlige) ord omkring mit nye website om Scuba Diving.
Sitet er internationalt orienteret og satser på nichen dykning. I starten er det artikler (fancy ord for blogposts) og guides vi har derinde, senere hen kommer der flere og mere interessante features på.

Nu er jeg nået dertil, hvor jeg let stirre mig blind i et par små detaljer og derfor måske let overset noget der bare skinner andre i øjnene. Så kom gerne med noget hårdt og ærligt feedback :-)

www.dive.in

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot side, som jeg sagtens kunne se mig selv bruge næste gang jeg skal ud i verden og dykke. Du kan jo evt lave en top 10 over divespots i hvert land, da du sikkert vil få en del trafik fra folk som søger efter 'top 10 dive spots'. 

Jeg synes dog du mangler Filippinerne på din liste. Hvad dykning angår overgår det langt Cambodia som er ret plaget af dynamitfiskning.

Jeg skriver en blog om Københavns farligste 7-mands fodboldhold på www.drengeishorts.dk. Vi tager med glæde imod en udfordring!

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin site der er pæn og overskuelig. Der mangler selvfølgelig endnu en masse indhold og baggrundsstof men det er i jo godt på vej med.

En ting jeg næsten altid savner på denne type sider er historier og guides til dykning i koldere vand. Ved kun at fokusere på eksotiske dykkermål henvender I Jer mest til feriedykning.

Ved også at skrive om dykning i koldt vand gør I målgruppen endnu større. Erfaringen har I jo masser af fra de danske vande og omkring nordamerika, England, Danmark, Sverige er der rigelige historier at fortælle. Derved kan I også engagere dagligdags dykkerne.

Det vil helt sikkert give sitet en differencieret vinkel.

Hilsen en pensioneret Padi Master instruktør og cmas**

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste jeg mener du bør ændre er de sociale ikoner. Synes ikke deres design passer til dit meget visuelle design.

Flot side Yes

- Alexander Larsen

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for ros, Rasmus :-)

Rasmus Aaberg:

Jeg synes dog du mangler Filippinerne på din liste. Hvad dykning angår overgår det langt Cambodia som er ret plaget af dynamitfiskning.

Det kommer. Vi arbejder på højtryk på nyt og mere indhold :-)
Planen er også muligheder for at brugerne selv kan rate dykkercentre og locations - men det bliver først når vi har en større bruger-base at vi kan gøre den del seriøst :-) 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 103
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed side, og designet er pænt!

Men ja guides omkring dykning i de lidt koldere vande, ville være spændende og læse Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes rigtige flot side i har fået lavet her Big Smile

social ikoner der ville jeg have dem kunne se hvor mange likes og plusser og twitter på ens den kan jeg klart bedre lide .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg synes rigtige flot side i har fået lavet her Big Smile

social ikoner der ville jeg have dem kunne se hvor mange likes og plusser og twitter på ens den kan jeg klart bedre lide .

Delvist enig, det er planen at vi gør det med tiden men lige nu har vi så få followers på de sociale kanaler, at jeg tror det vil virke lidt tamt at vise hvor mange der er :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)