Hej Aminoer. Det er ved at være tid – jeg tager springet som fuldtidsivæksætter – Der er lavet de indledende ”markedsanalyser” og jeg har mange rigtig gode tilbagemeldinger på min ide. Men jeg mangler sgu et navn. Hvis du skal hjælpe mig skal du jo vide lidt. J Navnet behøver ikke have den store betydning SEO mæssigt, mine primære kunder vil alligevel komme via opsøgende salg eller via referencer. Vi skal til at starte med formidle fragt for mindre virksomheder – varetage deres bookinger osv. Og forsøge at give dem bedre priser på deres gods. Jeg har tænkt lidt over at navnet godt kan være 2-3-4 ord der giver en sætning – og logoet så bliver en samling af forbogstaverne– det skal det ikke nødvendigvis være, det er bare det jeg har tænkt.
Jae ved ikke helt hvad i ellers kunne få brug for at vide?? Jo vi ligger i østjylland hvis det har nogen indflydelse på jeres forslag J Jeg siger rigtig mange tak for hjælpen.. |
Hej min ven! :-)
Fortæl gerne lidt om lidt mere om hvad din fremtidige virksomhed skal lave, det gør det nemmere for os at finde et navn der passer :-)
Ha' en super dag!