Jeg har på det seneste studeret affiliate marketing og indtil videre forstår jeg det sådan at man "overbeviser" folk til at købe andres produkter via et link? Og det lyder jo ikke så indviklet som sådan.
Men hvis jeg nu vil igang med affiliate. Så SKAL jeg have en hjemmeside jeg kan "overbevise" folk på? Eller er jeg helt galt på den. Kan man forresten åbne en side på facebook, og så bruge den som "hjemmeside" til at "overbevise folk.
Du behøver ikke en hjemmeside, du kan fx benytte PPC (facebook annoncer, AdWords eller lignende).
I teorien kan du også benytte facebook-sider, det har jeg tidligere brugt meget og det har fungeret rigtig godt. Dog er det i mod facebooks retningslinjer, og de er efterhånden blevet meget dygtige til at opdage det.
Derfor synes jeg at du skal opbygge noget mere stabilt, istedet for en facebook-side der bliver slettet.
Fjern alle tanker fra affiliate og "overbevise folk".
Du skal bygge en hjemmeside som har en værdi for brugerne og på et seriøst niveau. Der igennem kan du senere hen begynde at tilføje affiliate links med en relatiion til indholdet på din hjemmeside.
Eksempelvis hvis vi tager Camping kan du gøre følgende:
Lave en hjemmeside med alt omkring Camping. Her kan du fx skrive en guide til at sætte et telt op, eller "Find den rigtige campingplads"
Du kunne så udnytte hele camping konceptet og mixe det op med en indtjeningsmulighed ved at eksempelvis at lave en anmeldelse af et Telt som du så har en affiliate aftale til. På denne fashon kan folk læse om teltet og så få serveret et link hvor de kan købe det.
Nu ved jeg godt det er tidligt om morgenen og jeg sikkert kunne have skrevet det bedre. Kort og godt: Lav noget der har værdi for brugerne og brug affiliate kreativt.
Jeg vil meget gerne hjælpe dig med at komme igang, dog kræver det at du er villig til at bruge et par timer om dagen på det, så du får en hurtig start og kan begynde at udvikle din forretning.
Hej Mark Det kan handle om produkter som, bøger, rejser, software, kunder til bestemte virksomheder osv. Mht. til at overbevise folk, så handler det mere om at præsentere at det som du tilbyder giver mere værdi end det som de skal betale.
Jeg faldt på et tidspunkt over en kæmpe bundle af software, e-bøger, apps, responsive templates mv. næsten 100 forskellige pakker og du kan få det hele for kun 98 dollars. Der er meget god undervisning her, hvis man skal til og i gang. Der er over 40 timers video om performance coaching og om marketing og lead generering mv.
Det som i den bundle måske kunne være interessant for dig er: Affiliate Marketing For Beginners, Affiliate Toolbox Creator, Easy Affiliate Pages + mange SEO og tricks til at hæve konverteringen. Men det er op til dig at kikke det igennem, der er virkeligt meget her.
Jeg valgte selv at tegne som affiliate, så hvis det også er noget for dig, så har jeg tilføjet mit tracking ID på URL: http://networkmarketingvt.com/products.php Som Affiliate modtager man sin egen mastercard konto, hvor commisions overføres til.
Men ellers; Nederst på siden kan du købe hele pakken for 98 dollars.
Nu har jeg set dig forsøge at pushe dit MLM link herinde flere gange og jeg synes du bør vide det anses for temmelig dårlig stil at gøre, hvis det da ikke også er imod Aminos retningslinjer.
Nu har jeg set dig forsøge at pushe dit MLM link herinde flere gange og jeg synes du bør vide det anses for temmelig dårlig stil at gøre, hvis det da ikke også er imod Aminos retningslinjer.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Byg en hjemmeside op, skriv om det der interesserer dig, så besøgende får mere ud af det. Så er de også mere tilbøjelige til at klikke videre til produktet.
Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!