Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foliering af hænger (udvendig og indvendig)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Nov 11
Indlæg ialt: 28
Fra  More than event Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

I forbindelse med et kommende arrangement skal jeg have folieret to hængere (lastbil trailere). De er begge folieret både udvendigt og indvendigt i dag, men der skal ny folie på i forbindelse med at de bliver bygget om og får siderne skåret op, så de kan bruges som scenetrailere. Folieringen vil finde sted i Storkøbenhavn. Folieringen, både indvendigt og udvendigt, skal kunne holde til brug om vinteren (ikke opvarmet).

Udvendig foliering:

Den udvendige foliering er på hele langsiden. Jeg vil gerne have en pris pr. side, da pris kan afgøre om det er én eller begge langsider på trailerne der skal folieres om. Størrelse på langside: H: 2390 mm B: 10630 mm. Folien skal være med "refleks effekt". Ved ikke hvad det hedder i fagtermer, men det er den type der sidder på traileren nu.

Indvendig foliering:

Den invendige foliering er på tre sider. to sider med størrelsen, H: 2520 mm B: 6637 mm og én side med målene: H: 2520 mm B: 2480 mm.

Skulle der være spørgsmål er du velkommen til at sende en PM.

Ser frem til at høre fra dig.

Mvh

Mark A. Nielsen

More than event is delivering Event Production and Services with the client in center. See more at http://www.morethanevent.dk

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 09
Indlæg ialt: 133
Fra  Idé-Sign Skilte & Solafskærmning Skrevet kl. 05:59

Hej Mark.

Det lyder som en spændende opgave, som jeg er sikker på der er mange der nok skal byde ind på. Personligt kunne jeg rigtig godt tænke mig at se nogle billeder af den trailer det drejer sig om, både ude fra og inde fra.

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 23:23

Hej Mark

Kunne også godt tænke mig nogle flere detaljer
du er velkommen til at skrive på onlinetryksager@gmail.com

Eller ringe på 2120 7133

Mvh

Thomas Nielsen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)